Hvor lenge måtte dere prøve?

6 mnd :)
 
2pp etter SA, 4pp totalt :) Blir gravid fort, 3 pp med førstemann :)
 
Med førstemann tok det et halvt år. Denne gangen satt spiren på første forsøk. Hadde ikke egentlig regnet med det... men koselig ❤️
 
Alle mine fire graviditeter har klaffet på pp. 1-2.
Har mistet to ganger; krysser fingrene for et lillesøsken nå ♡♡:)
 
Første gang 1pp, denne gang 7pp.. glad det skjedde nå, holdt på å bli gal, noe jeg vet er teit i forhold til de som prøver i flere år! :p
 
Klaffet på første forsøk for oss :) Men ventet nesten et år på at syklusen skulle stabilisere seg etter ppilleslutt da.
 
6 lange år! Men nå fikk vi endelig klaff ved hjelp av IVF ❤️
 
På første brukte vi 4-5 år tilsammen før det ble klaff. Og da ble jeg gravid etter to runder med pergotime. Nå kom det mer som en overraskelse. Var enige om og snart prøve på en til og at jeg skulle bestille time til gyn. Igjen for å få pergotime da syklusen var ustabil igjen, så vi regna ikke me å blo gravide selv, men viste at d var en risiko vi vsr veldig villig til å ta. Har pcos så regna med og trenger pergotime igjen.
 
Blei klaff i pp11..Skulle begynde på pergotime neste syklus, men det slapp vi!
 
Her ble det klaff første pp etter p-pille slutt, men mistet i MA uke 9+6 i juni, hadde 1 mensen etter MA så ble jeg gravid igjen :) er 11+1 idag :)
 
1-2 PP.
Første vi virkelig prøvde hardt ;) haha
 
Klaffet 2 pp på oss
 
Denne satt på første pp. Andremann gjorde også det. Førstemann satt på første pp etter SA.
 
Back
Topp