Hvor lenge må jeg vente??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Før jeg tar strøk nr 2 på veggen? Jotun pure color på malt tapet.

Til det er tørt:) Jeg har malt med samme maling som deg og jeg mener jeg kunne begynne på nytt etter jeg hadde kommet helt rundt. Var ferdig med ett rom på bare noen få timer:)

søteste skrev:
Til det er tørt:) Jeg har malt med samme maling som deg og jeg mener jeg kunne begynne på nytt etter jeg hadde kommet helt rundt. Var ferdig med ett rom på bare noen få timer:)

hørt så mye rart skjønner du. Et sted stod det 2 timer... er bare en liten vegg jeg tar i dag. Vi skal reise bort nå så gidder ikke ta mer. Ville bare se hvordan den ble

Qualitas skrev:

søteste skrev:

hørt så mye rart skjønner du. Et sted stod det 2 timer... er bare en liten vegg jeg tar i dag. Vi skal reise bort nå så gidder ikke ta mer. Ville bare se hvordan den ble

Har ett veldig bra resultat her hjemme. Tror jeg bare hadde to strøk og det ble jevnt å fint. Pure color er kjempe fin, liker den matte fargen:)

Står på malingspannet. Er forskjellig fra merke til merke

Står på spannet, både når den er støvtørr og når den er overmalbar. Vet at med Lady vegg 10 er det 2 timer, mener det er det samme med Pure Color, men husker ikke 100%.

Back
Topp