Hvor lenge ligger dere med sæden inni skjeden før dere går på toalettet??

rosenjenta

Glad i forumet
Litt rart og ekkelt sp.mål, men jeg lurer litt på det! [8|]

Har ikke lagt så lenge..Er så trøtt etterpå at jeg må komme meg på do før jeg sovner...[;)] Prøver å ligge litt, men det blir vel maks 5 - 10 minutter..Tror ikke det har så enormt mye å si..Vi fikk det jo til likevel..[:D]

Men du må drikke hostesaft![8D]

Jeg sluttet åligge med beina opp, for jeg hadde nesten gitt opp å bli gravid. Da tok det bare to mnd så satt den...

har nok ikke så mye å si nei... men ligger en liten stund, første gangen jeg lå med beina opp i går faktisk hehe.. samboern som lå ved siden av skjønte ikke hva jeg drev med... så han bare nei hjelp ikke på meg hehe[:D][:D]

ok. får nok bare leve så normalt som mulig, ikke overdrive ! Har bare prøvd skikkelig denne måneden, kanskje skjer det med engang også??!! Håper det, men tenker jo så mye på det og det er mange som endelig har blitt gravide når de ikke har tenkt så mye på det. Håper virkelig jeg blir det denne mnd, men prøver å forberede meg mest på at det vil ta laaaaang tid. Blir sikkert skuffet allikvel når jeg skal teste neste gang!

KRYSSER FINGRENE FOR OSS ALLE HER INNE PÅ FORUMET

eg låg med beina rett opp ca 30 min kvar gang me hadde sex denne månaden, så får no sjå om det hjelper[;)]
kroppen min er iallefall heilt i ulaget...så håper...er så svimmel, og har vondt i magen, kjempe ømme bryster..har vert sånn i 5 dager no..
HÅPER at HOSTESAFT og BEINA RETT OPP har gjordt susen denne gangen hehe[:D]

Iza
Krysser fingrene for deg!!

takk, krysser fingrene for deg også! [:D]

På en annen side så skal det jo være lurt å tisse etter sex, men en liten halvtime med bena til værs skulle da ikke ta noe skade, heller det motsatte! hihi! [:D]

jeg føler liksom at alt bare renner ut igjen jeg, begynner da å lure om det er noe i det hele tatt som svømmer oppover. hehe..

hehe.. morsom måte å si det på[:D][:D]

hehehehehehe [:D] Bra sagt Godhjerta!

Godhjerta.....vi har samme syklus, skal du ta el. tester nå?? vet ikke om jeg skal starte i morgen??? forventet el. er vel onsdag/ torsdag neste uke.

Jeg legger et hånkle under rompa, og blir liggende resten av natta. Går da rett i dusjen dagen etterpå.. ;-)

ønskemamma88 skrev:
ser noen her nevner hostesaft, hvorfor det?!!?

Slimløsende hostesaft tynner ut slimet i kjeden akkurat som den gjør i brystet/halsen ved en forkjølelse, det sies at det kan hjelpe svømmerne å lettere komme frem til målet.
Jeg fikk tips om å ta 10 ml morgen og kveld fra mens til el.
Lykke til med prøvinga

Back
Topp