Hvor lenge lar dere miniene....

MamsTW

Gift med forumet
ligge under det "lekestativet" eller babygym heter d kanskje?? Vi har en sånn med lys og musikk som beveger seg. Mini elsker den, men hvor lenge kan en la de ligge under der? er jo ikke akkurat barnevakt...
jeg kan la han ligge en stund så jeg får gjort litt, men får så dårlig samvittighet for å la han ligge der og uten at jeg er der å snakker og koser med han...

Her lå vesla rundt 1 time i dag =) Men jeg vart borte hos henne å snakke med hun å sånn da :-) Hun var så fårnøyd å blid [:)]

Helt til hun blir lei [:D] ca.1time

puh... godt å høre! jeg er og bort å legegr meg ned til han å snakker litt og tøyser, men er veldig godt når den kan underholde han litt mens jeg får gjort noe :-)

Jeg lar han ofte ligge der til han begynner å bli utolmodig [:)] Men så har ikke han lyd og lys på sin da, det var jeg veldig bevisst på når jeg kjøpte den! Bare tre plastleker som henger ned, og en kloss på hver side som kan skyves frem og tilbake. Tror kanskje ikke jeg hadde villet la babyen ligge med lys og lyd på mer er 15 min om gangen værtfall! Men må man gjøre noe så skader det nok ikke at de ligger en stund heller en gang iblandt [:)] Men det er bare MIN mening, ikke noe fasitsvar [:D]

Vi har ikke begynt å bruke den enda. Jeg begynte ikke med den til snuppa før hun var rundt fire mnd. Jeg ville ikke latt han ligge så lenge som en time. Antakelig hadde han kjedet seg lenge før den tid.

Vi får se om han synes den er spennende- snuppa bare løftet på den og herja med den egentlig. Så jeg er gald jeg kjøpte en billig variant.

En av de mest spennende "lekene" snuppa hadde, var en liten plastboks som jeg fylte med pasta. Den var helt konge i mange måneder[:)] Og så billig da[;)]

Så lenge han er fornøyd får han ligge så lenge han vil. Han kommer opp etter å ha sutret litt og "sagt ifra" at han trenger mammaen sin[:)]

ORIGINAL: *Charley*

Så lenge han er fornøyd får han ligge så lenge han vil. Han kommer opp etter å ha sutret litt og "sagt ifra" at han trenger mammaen sin[:)]

Samme hær[:)]

Han griner etter 5 min [8D]

*prøve å være flinkere å legge han dit*

Han ligger der til han blir lei [:)] Jeg er jo i nærheten hele tiden da det er en liten leilighet. Fint å få gjort noe annet mens han snakker og krangler med biene [8D]

De kan ligge der til de går lei.l. de koser seg der, masse å se på og de trenger også litt tid for seg selv samme som oss.

Samme her. Er alt fra 5 min til 45 min. Har ikke en med lyd og lys, da. Kun leker som hun dasker på og tar etter.

ORIGINAL: Kleo79

Samme her. Er alt fra 5 min til 45 min. Har ikke en med lyd og lys, da. Kun leker som hun dasker på og tar etter.

samme her [:)]

Back
Topp