Hvor lenge løp ditt barn ut av senga når sprinklene ble fjernet?

Prox

Gift med forumet
Vi har holdt på i 5-6 uker nå.. han er straks to år. Vi legger han, leser og synger litt før vi sier god natt og går ut. Men han løper ut av rommet i 1-2 timer hver kveld.
vi gir han null opmerksomhet..blir med han tilbake på rommet, legger han ned og går ut uten en lyd og prøver så gdt jeg kan og ikke se på han en gang.. Men han gir seg ikke! baah, blir så gal.. Har strevd med legging siden den dagen han ble født..

Kanskje han ikke er klar?

Egentlig bare første kvelden. Men hun var godt over tre år, og har vært flink til å legge seg siden hun var noen mnd gammel bare.

Da ville jeg tatt på sprinklene igjen. ;) Datteren vår byttet ikke seng før hun var 2,5 år. Gikk ikke mye ut av sengen, kanskje 1-2 ganger..

Her fikk minstejenta storseng i vår. Da var hun 2 1/2 år. Hun blir 3 år om to uker, og vi holder fortsatt på å styre på kveldene. Hun synes det er hysterisk morsomt å komme i døra sånn at jeg må komme og legge henne i senga igjen. Hun ler sånn at hun ikke greier å komme seg oppk senga selv! Men hun går lei til slutt da. Holder som oftest ikke på mer enn maks en halv time nå mot opp til 2 timer i starten...

Tok laang tid hos oss! Frem til hun var 2 år bære vi hun i søvn om kveldene (2-3 timer, ellers var det gråt frem til hun spydde)

Skiftet til stor seng da hun var 2 år, og frem til hun var 3.5 år har hun gått inn og ut av rommet 1-2 timer hver kveld!

Flyttet til ny plass..og etter det har leggingen gått på skinner:) ingen problem lenger!

Så lite tips og komme med! Men enkelte barn har rett og slett lakenskrekk!

Det var noen dager. Nå legger de stille som mus begge to. *bank i bordet*
Byttet da hun var drøyt 1,5 år og han rett før han fylte 2 :-)

Lykke til. Føler med deg!

Vel hun hoppet ut av reisesenga vi hadde ganske tidlig! (med ekstra madrass og slike ting vel og merke!)
Det ble ekstremt ille i midten av juni så byttet, og hun kommer fortsatt ut av soverommet :(
Og kan styre en stund uansett hva vi gjør før hun sovner

Det var mest roping. Skjønte ikke at hun kunne gå ut av senga :p

Ingen av dem som kom ut av senga når de fikk annen seng. :) Kan skje en eller annen gangen, men det tok lang tid før de gjorde det. :)

Aldri!
Men så har jeg alltid sittet på rommet hennes til hun sovner ;)

Det jeg er vant til at mamma gjorde med meg og senere søstrene mine. :)

Her var guttungen 2 1/2, han løp aldri ut av senga :) Nå er han 4 og leker inne på rommet(går på rommet 19.30) til han blir trøtt og legger seg selv :)

Her hoppet hun ut av senga til stadighet fra hun var rundt 1 1/2 år. Fant henne sovende på gulvet flere ganger. Da hadde hun slengt ut pute, dyne og bamse og seg selv og lagt seg et annet sted i rommet i stedet.

Ble mye roligere da hun fikk jr-seng.

Derfor har jeg ikke byttet enda, av frykt for dette:P Høres ut som dere gjør alt riktig da, så ingen gode tips her...:-/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg vil tro at sovingen trenger å justeres... Det er i alle fall det vi har merket oss her. Når guttungen legges når han er passe trøtt sovner han raskt og uten noe tull. Når han er overtrøtt eller legges for tidlig tar det som regel litt tid før han sovner.

Han er nå 2 år og 4 mnd og har første natt i stor seng i natt så har ikke så mye erfaring, men i kveld gikk det i alle fall smertefritt. Gikk ikke ut en eneste gang og sovnet etter 5 min. Lykke til!

Ingen av de har gått ut av sengen noe særlig.
Eldste fikk stor seng når han var 2, yngste var 1,5.

Størsten: aldri. Minsten: en ukes tid kanskje.
Hun går ofte ut av senga nå også(3,5 år. Har ligget i vanlig seng i 1,5 år). Men hun legger seg tilbake hvis vi roper opp til henne

Back
Topp