Hvor lenge lå du på barsel etter fødselen?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
2 dager med første, 1 med andre,og 3 med tredje da han trengte oppfølging pga utvidet nyrebekken. Skulle helst reist hjem rett etter fødsel :p
 
3 netter :) veldig deilig da vi hadde spørsmål om mye rart som førstegangsforeldre.
 
2 døgn på barselhotellet på Ahus
 
2 netter, men var mest vanlig med 3. Men jeg sov så dårlig, så valgte å dra hjem dagen før planlagt :)
 
Reiste hjem på dag 3, etter føllingstesten (for å slippe og reise tilbake for å ta den).
 
Ville reise hjem dagen etter, men siden eg hadde SF så måtte vi bli en dag til. Så 2 netter :)
 
Samme kveld. Alt gikk veldig bra, og det var deilig å slippe å sove i sykehusseng.
 
3 netter. Egentlig er det maks 2 på KK Haukeland. Men akkurat den uken jeg fødte var det nesten tomt på Storken, og jordmødrene virket glade for å faktisk ha noe å gjøre på de dagene jeg var der ;)
 
Med de tre første lå jeg en natt, med siste dro jeg hjem noen timer etter fødselen :)
 
3 netter med første, 2 med andre. Kunne vært der en natt til med nummer to, men ville hjem til storebror :)
 
Med nr 1 lå jeg 1 uke på sykehuset. Han var innlagt på nyfødt intensiven.

Nr 2 var jeg 3 dager.

Nr 3 dro vi dagen etter fødsel, så 1 dag.

Nr 4 lå vi 5 dager. Han var prematur. Kunne fint ha dratt hjem etter 2-3 dager :)
 
3 dager med nr 1, to med nr 2. Skulle dratt hjem dagen etter med nr 2, men pga travle leger, fikk vi ikke legeundersøkelse og måtte bli en ekstra natt:(
 
Back
Topp