Hvor lenge lå du på barsel etter fødselen?

  • Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Selv lå jeg 5 dager med første (gulsott på lillemann og feber på meg) og 4 dager med andre (blodoverføring på meg :p )
Hva med dere?
 
Lå 5 dager. Skulle egentlig reise hem etter 4 dager. Men småen nektet pupp fjerde dagen hele dagen. Også jordmødrene fikk problemer med å gi mat. Så ble en dag ekstra.
 
Fødte søndagskveld og dro hjem på onsdag. Da hadde jeg fått nok.
Kjempehyggelig på barsel, men så deilig å komme hjem!
 
3,5 uke med første( indre blød+3 ekstra operasjoner ) og 3 dager med lille :)
 
Nr 1: 7 dager. Født med gulsott.
Nr 2: 2 dager
Nr 3: 1 dag
Nr 4: 2 dager.
 
Fødte mandag formiddag, dro hjem torsdag formiddag :)
 
Fødte kl 06 på onsdag og dro hjem på fredag :)
 
Fødte fredag formiddag og dro hjem mandag formiddag. 3 dager :)
 
Fødte mandag formiddag, dro hjem onsdag ettermiddag fordi legene var opptatt og de skulle ta tester av babyen så jeg måtte vente helt til de kunne komme. Ville dra dagen etter jeg fødte, synes det var så KJEDELIG.
 
Vi var aldri på barsel da snuppa havnet på nyfødtintensiv. Vi var to døgn på føden for å slippe å dele rom med de som hadde babyen hos seg på barsel, og resterende 7 døgn på pasienthotellet :) Der var det veldig fint og det lå ved siden av nyfødtintensiv :)
 
2 døgn.. Fødte fredag ettermiddag og dro hjem søndag ettermiddag. Men måtte tilbake på sykehuset for kontroller på mandag. Var deilig å komme hjem!!!
 
4 døgn med første.
Nesten 3 døgn med andre
Og litt over 1 døgn med tredje!
Grunnen til at vi dro så tidlig med tredje var rett og slett kun pga at de ikke hadde kjøkken på barselhotellet og hadde bare den samme maten som jeg hadde hjemme! Jeg hadde nemlig gleds meg halvt ihjel til den nydelige maten..
Også får jeg servert GRØT!! Etter å ha presset et helt menneske ut av meg! Grøt! :dead:
 
Back
Topp