Hvor lenge lå du på barsel etter fødselen?

  • Trådstarter Moderator Linn
  • Opprettet
M

Moderator Linn

Guest
Ja, hvor lenge var dere på sykehuset etter fødsel? :)
 
6 dager på tomannsrom. Måtte ligge på barsel og ikke på barselhotellet. Ble så lenge siden han ble forløst med tang og fikk gulsot.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Halvannet døgn, altså 2 netter. Fikk dra hjem da, mot at vi kom tilbake dagen etter for å ta Føllings prøva. Bor fem min unna, så det var best for oss :)
 
21 timer.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Fire dager, tre netter. Hadde familierom alle nettene, like fint som et hotellrom. Digg!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Med nr 1: 4 netter på barsel pga at han er født med spalte, brukte litt tid på å få igang melka med pumping og å bli trygg på matingen med spesialflaske.
Med nr 2: Ingen, hadde planlagt hjemmefødsel :) Dro bare på sykehuset for barnelegekontroll og føllingsprøve.
Med nr 3: 4 netter på barsel. Skulle egentlig være bare to netter på hotellet, men pga for lav metningsmåling (som viste seg å være feil på utstyret, men de ville følge med på henne likevel) måtte vi på barsel. Det ble to ekstra netter fordi det ble oppdaget at hun er blind på det ene øyet, så vi måtte være der til de fikk undersøkte henne både med MR og hos øyelege.
 
Nr 1) 2 døgn
Nr 2) 1 natt
Nr 3) 2 døgn
 
Nr 1 60timer
Nr2 en uke, pga at jeg hadde ks og crp gikk ikke ned som den skulle og jeg sleit med å få opp slim i lungene og hadde bilyd i lungene mine. Og pga at jeg skulle føle meg trygg når jeg reiste hjem


Sent from my iPhone using BV Forum
 
17t ink fødsel


Sent from my iPhone using BV Forum
 
5 døgn


Sent from my iPhone using BV Forum
 
2 døgn


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp