Hvor lenge koronasyk

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Jeg er av de trege, så jeg fikk ikke korona før nå. Er på dag 11. Sengeliggende med nesten 40 i feber i tre dager men føler meg ganske sliten og elendig ennå.
Hoster, tett i nesa og vondt i halsen.

Hvor lenge var du syk?

Følte meg ekstra sliten i 14 dager hvertfall. Å ha unger som ikke sov på natta gjorde nok restitusjonen litt lenger :wacky:

Rundt 5 dager. Men hodepinen satt i noen dager lenger. Slapp unna de verste symptomene da.

Jeg hadde feber i rundt 3 dager, sykt halsevondt i 3 dager etter det. (Verre enn halsbetennelse), så hostet jeg vel i sånn 4 ukers og dermed mye sliten pga natthoste.
God bedring :)

Sykdom i underkant av en uke, var utmattet i til sammen 4-5 uker.

Jeg var lenge veldig veldig sliten vond i kroppen og rar i kroppen. Hadde ikke feber .
Mens barna hadde feber alle 3.

vi hadde alle korona i vinter og det varte vel 9 dager hos meg. Ca det samme det de andre, pluss/minus. Jeg hadde ikke feber, tror jeg. influensasymptomer

Lover godt dette altså :bag:
Minsten ble syk onsdag men er fin i farta igjen nå heldigvis. Spent på de andre da, om de får det med en uke i mellom. Da er vi vel ferdig om en mnd :dead:

Sengeliggende 3 uker første runden med feber av/på første uken, sengeliggende 1 uke runde nummer 2 med feber.

Orket lite i 2 mnd etter første runden, etter runde nummer 2 gikk det greit å jobbe (jobbet da 70 prosent pga kvalme, gravid).

Jeg hadde det for noen måneder siden,men sykdomsforløpet var veldig annerledes enn hos deg så sikkert dårlig sammenligning..
Jeg fikk feber om kvelden som var borte dagen etterpå. Ingen hoste, snørr eller halsvondt, men hadde en slags influensa-følelse i kroppen som varte ca 1 uke.

De aller fleste jeg kjenner har hatt helt ulike opplevelser og symptomer. Alt fra å ikke merke noen ting til å slite med å puste.

Ønsker deg masse god bedring og håper du føler deg som normalt igjen snart :Heartred

Back
Topp