Hvor lenge koker man kyllingfilet?

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
Og hvordan? I folie?[:)]
 
koker kylling? har jeg aldri gjort....[8|]
 
1-2 timer har eg forstått... hvis du går i butikken å finner de kyllingene som ska kokes (hvit pakning rundt) så står oppskriften[;)]
 
Babyer skal vel helst ikke ha stekt mat så..
 
ORIGINAL: charlotte88

1-2 timer har eg forstått... hvis du går i butikken å finner de kyllingene som ska kokes (hvit pakning rundt) så står oppskriften[;)]

 
Så lenge? Trodde jkeg bare kunne kjøpe vanlig kyllingfilet jeg...
 
ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

ORIGINAL: charlotte88

1-2 timer har eg forstått... hvis du går i butikken å finner de kyllingene som ska kokes (hvit pakning rundt) så står oppskriften[;)]


Så lenge? Trodde jkeg bare kunne kjøpe vanlig kyllingfilet jeg...
å.. neida no tenkte eg hel kylling..! fileter kan du vel koke i en 10 min så e de gjennnomkokt, og funker fint me al.folie, nett som me fisk hvis du ska koke det[;)]
 
ORIGINAL: charlotte88

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

ORIGINAL: charlotte88

1-2 timer har eg forstått... hvis du går i butikken å finner de kyllingene som ska kokes (hvit pakning rundt) så står oppskriften[;)]


Så lenge? Trodde jkeg bare kunne kjøpe vanlig kyllingfilet jeg...
å.. neida no tenkte eg hel kylling..! fileter kan du vel koke i en 10 min så e de gjennnomkokt, og funker fint me al.folie, nett som me fisk hvis du ska koke det[;)]

 
Hehe kanskje en fordel og skrive filet ja..
Takk for svar[:)]
 
deler den opp i biter, bruner den litt i panna, så hiver jeg det over i en kasserolle, har vann så det akkurt dekker over... koker i ca 1 time...
 
Det jeg gjorde tim min lille snupi som ble en kjempe hitt, var å:
Putte kyllingfillet, tomat i skiver, broccoli, blomkål og squars i aluminiumsfolie sammen med en liten klatt smør.
Og "steke", blir jo kokt i folien, i hvertfall ingen stekeskorpe, i ca 20 min i stekeovn.
Mos med stavmixer eller lignende sammen med kokte poteter.[:)]
 
mmm, det hørtes godt ut, må prøves[:)]
 
Back
Topp