hvor lenge koke flaskene

Buffi

Forumet er livet
Hvor lenge er det i grunnen nødvending med det[8|]

5 minutter pleier jeg å koke flaskene her i huset.

Kokte de til han var 1/2 år tror jeg. Etter det tok jeg de bare i oppvaskmaskinen. Men tror ikke jeg kommer til å koke så lenge neste gang.

Og da kokte jeg de bare opp, og tok de av varmen, viss det var det du mente.[:D]

Nå vasker jeg først flaskene deretter koker dem. Men vurderte bare oppvaskmaskinen etter hvert for syns det er litt tungvindt med all denne jobbingen her

ORIGINAL: jeanette22

Koker flaskene 1 gang i uka , ellers vasker jeg dem for hånd ;) Men tuttene koker jeg !!

Blir så slit å koke alle 8 flaskene hver dag nesten 1 time ( i Stor kjele )

1 time????

ORIGINAL: Torben sin mamma

Koker flaskene 1 gang i uka , ellers vasker jeg dem for hånd ;) Men tuttene koker jeg !!

1 time????

Ja, det tar nesten opp til 1 time bare for å koke det forpulte vannet... har STOOOOR KJELE..... en av de største

Hvorfor i alle dager tar du ikke bare en mindre kjele og koker tre og tre flasker f.eks???

Det gaar litt opp og ned etter hva jeg har tid til og hvor mye det er aa gjore hjemme. Jeg tar de som oftest i oppvaskemaskinen, ellers tar jeg og koker dem om ikke den er full.

ORIGINAL: Mrs.Cullen

ORIGINAL: Torben sin mamma

1 time????

Ja, det tar nesten opp til 1 time bare for å koke det forpulte vannet... har STOOOOR KJELE..... en av de største

kan kjøpe sterilisatoren min til micro, hvis du vill...
er vell plass til 4 flasker med tilbehør, og er bare 200ml vann du heller oppi boksen, så inn i microen i 7 minutter...

eller ta en liten kjele og noen av ganga.. eheh[:D]

eller koke vann med vannkoker å helle over å koke mer i kjelen....

Back
Topp