Hvor lenge klarte dere å sove på magen?

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Jeg sover på magen, og til nå har det gått veldig greit. Men hvor lenge klarte dere å sove på magen før den ble for stor eller det ble for ubehagelig? :)

Med førstemann klarte jeg ikke lenger ved ca 12-14 uker, men var mest i frykt for å klemme ihjel bebyen.. med andre mann lå jeg på magen til jeg ikke klarte lenger fordi magen var for stor :)

Uke 19 forrige gang, men sliter allerede denne gangen nå i uke 13. Har mer eller mindre gått over til siden allerede. Går bedre enn fryktet:)

Tror det funka til nærmere OUL-tider sist. Fant en stilling litt på skrå (med et bein opp på en måte) som gjorde det mer behagelig, har begynt med den nå og. Husker hvor fantastisk det var å ligge på magen igjen etter fødsel! Kommer til å kjøpe bbhugme pute snart, det gjør sovinga mer behagelig.

Tror det funka til nærmere OUL-tider sist. Fant en stilling litt på skrå (med et bein opp på en måte) som gjorde det mer behagelig, har begynt med den nå og. Husker hvor fantastisk det var å ligge på magen igjen etter fødsel! Kommer til å kjøpe bbhugme pute snart, det gjør sovinga mer behagelig.
Den må jeg få sjekket ut! Takk for tips! :-D

Husker ikke helt fra sist, men har ikke noe problem ennå. Uke 14 i morra :)

Jeg er i uke 15 nå og hvis jeg ligger for lenge på magen blir det ubehagelig :( Men har begynt å ligge litt på "skrå", jeg legger bare ut det ene benet og løfter litt på overkroppen. Jeg er ekstremt glad i å sove på magen og sovner nesten alltid inn på magen, så håper jeg kan kompensere med denne posisjonen en stund nå iallefall :)

Har ikke kunnet ligge på magen siden jeg gikk gravid med førstemann i 2011... Ble først ubehagelig med kvalme, så begynte bekkenet og det har aldri blitt bra. Fikk et par netter på magen i dette svangerskapet (når bekkenet løsnet) før det ble vondt igjen.

Forrige svangerskap sov jeg på magen helt til siste uken. Skal sies at magen ikke var så kjempe diger da, men den var virkelig der altså :p Men folk syns det var super snodig da jeg fortalte det :P

Jeg lå på magen frem til termin :)

Sist gikk det bra ganske langt ut i svangerskapet, denne gang er det verre merker jeg.. Brukte den ene ammeputa som støtte mellom beina når jeg lå på siden sist, da sov jeg veldig godt. Tror jeg snart må ta fram igjen den :-)

Jeg sover på magen enda men må rigge meg litt til så det ikke blir ubehagelig. Er 15 uker og har fått mage :-)

Back
Topp