Hvor lenge kan magesmertene vare?

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Hei.
Jeg begynte å blø for en uke siden i dag, ble stadig verre fram til tirsdag. Da toppet det seg meg rier i noen timer, før det som skulle ut kom ut. Var på ul noen timer seinere, og gyn mente alt var ute. Det tok seg opp igjen med smerter på onsdag, før der nådde et høydepunkt på torsdag, hvor jeg også blødde veldig mye. Sliter fortsatt med magesmerter i livmorregionen, særlig hvis jeg får luft i magen eller må på do så knyter det seg helt. Er også vondt å reise seg opp fra stolen og i stående stilling. Er en konstant mensmurring. Ringte legen i går, som sa at jeg bare skulle spise paracet og ibux, også skulle jeg se an.

Hvor lenge er det vanlig å ha vondt i magen etter en sa? Har mistet tidligere før, og da var det over på et par dager.. Begynner å bli veldig sliten, og vil bare ha tilbake hverdagen min igjen..
 
Smertene roer seg når alt var ute her iallefall, begge gangene..
Om de har sett på ultralyd og mener alt er ute, hmm.. kan det være andre ting? Sår? Infeksjon?
Det er jo noen dager siden du har skrevet innlegget, men er det ikke noe bedre.. ville jeg fått det sjekket..

Triat at du måtte oppleve dette - lykke til :Heartred
 
:Heartred Stor klem :Heartred Håper du kan få nokon gode svar her inne :( :Heartred
 
Takk for svar. Er mye bedre nå, men fortsatt vondt når jeg har luft i magen eller må på do.. Sitter en sviende smerte i høyre side. Kan hugge til når jeg snur meg eller gjør brå bevegelser. Er også ømt der fra utsiden, så klarer ikke å ha kidsa på fanget uten at det gjør vondt. Jeg lurer litt på om det kan være egglederen.
 
Back
Topp