Hvor lenge kan dette vare??

Martehe

Andre møte med forumet
Heisann jenter! Nå er jeg litt motløs her; har gått i snart 2 uker med sterke kynnere, fikk regelmessige 'rier' i går kveld (ca. 30 sek. varighet hvert 10. min., så tidlig i løpet) som har vart i hele natt (holdt meg våken). Nå har regelmessigheten forsvunnet, men 'riene' kommer fremdeles. Slimproppen gikk i morges og kom sammen med en liten blødning. Hvor lenge kan jeg gå slik uten noen progresjon? Dette er mitt 2. svangerskap. Første gang var jeg ikke i tvil om når fødselen startet, så var liksom så full av selvtillit denne gangen da [;)] men, er litt usikker nå - og sliten (lite søvn)... Ps. termin 30. januar...

Ønsker dere ellers en fantastisk dag!!

Å så spennande! Det e sikkert like rundt hjørnet nå da, bare smøre deg med litt tålmodighet [;)]

Lykke lykke te vertfall [:)]

Klem

Det høres jo ut som om noe er på gang da!

Ville bare ønske deg lykke til, jeg!

Klem, m

Oi, vi har termin samme dag [:D]
Men her har jeg ikke merket noenting enda [:(] ikke en eneste rie og slimproppen har aldri gått. Er mitt 2.sv.skap også.
Men det høres ut som du er i action allerede, så du får bare smøre deg med tålmodighet, riene er jo begynt.
Du kan jo ringe føden om de fortsetter i samme styrke og varighet og spørre når du bør dra dit?

*masse lykke til*
[:)]
(OG send rier til MEG også [:)] )

lykke til......[:D]

noe nytt???

vil ønske lykke til håper det er i gang[:)]

hvis du går rundt kun med maserier så kan det være en ide å ringe på føden og få satt noen akupunkturnåler.de kan mulig få fortløp i fødselen?? ikke at jeg har noen erfaring selv men noen venninner har hatt godt av det.synd å bli kjempesliten før ting er kommet halvveis[&:]

Back
Topp