Hvor lenge kan bedside crib brukes?

En hvilken som helst sprinkelseng der en av langsidene kan fjernes. De varer lenge.
En bedside crib som kun er laget for den første tiden, er ofte liten, og varer kort tid.

Kommer helt ann på lengde og vekt på barnet hvor lenge du kan bruke de. Vi brukte chicco next to me og den har vektgrense på 9 kg, dvs ca 6 mnd.

Tror de fleste er beregnet for bruk opp til 6 mnd. Ville heller, som første kommentar, tatt av ene siden på spinkelsenga og satt inntil (eventuelt sprinkelsenga inntil veggen og senga di inntil den igjen)

De er vel beregnet til ca 6mndr. Jeg brukte den jeg hadde til ca 6mndr,men det var også fordi jeg sluttet med nattamming da :)

Vurderer å kjøpe bedisde crib men han er alt 7 uker så er det noen vits? Å eventuelt hvilken varer lengst
Den varer til ungen begynner å sette seg opp eller blir for lang. Så lengre enn 7 uker.

Men ungen min ville ikke sove i den. Ville kun sove inntil meg, helst med puppen i munnen.

Min er ca 7 mnd. Bruker fremdeles Chicco next2me

Mini sov i den i kanskje to hele netter tilsammen, også noen timer på kvelden frem til han var 4 mnd. Etter det var kun mammas armkrok bra. Bedsiden var dog strålende utvidet nattbord og sengehest helt til guttungen ble 1,5 år da :D

Back
Topp