Hvor lenge igjen ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvor lenge igjen er det til termin/planlagt KS nå ?

Dere som skal føde vaginalt (om ikke noe annet er planagt/skjer), tror dere at dere kommer til og gå over tiden eller føde før termin ?

Pga kort livmorhals tror jeg før. Har egentlig termin 8 august, men her holder til og med jordmor en knapp på at det blir i juli :-)

Så lenge lille ligger med hodet ned blir det vanlig fødsel. Eg har også kort livmorhals, så tror eg da evt får før tiden. Er i uke 32 nå. Om det viser seg at lille ligger i seteleie så blir det keisersnitt (har eg bestemt), da blir det vell rundt uke 38!?

Om de lar meg føde er det 5 uker igjen - om de endrer mening ca tre...

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Termin om 7 uker men jeg tror ikke det blir fødsel på meg før om ca 8 - 9 uker. :) Skal føde vaginalt om ikke noe annet skjer underveis. :)

Til termin 6 uker men tror jeh kommer yil å føde før:):)
Kort livmorhals og mye kynnere..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

6 uker igjen til termin. Har en følelse at eg får før, samme gjer jm...

Termin om 7 uker. Håper jeg føder før pga. kynnerne mine. LEI :P

Termin er om 5+3... Jeg tenkte først at jeg sikkert kom til å gå over, men nå har jeg egentlig ikke det på følelsen lengre. Syns jeg har så mye smerter i underlivet, at jeg snart føler meg overmoden... Meeeen, dette har jeg jo ikke gjort før, så tiden vil vise ;-)

7 uker igjen, men håper på litt før. MÅ jo ikke gå helt til termin ;)

Jeg har 7 uker igjen til termin, men blir ikke lei meg om jeg føder om 5 uker :)

Nøyaktig 6 uker til termin. Håper det skjer et par dager før, men er godt forberedt på overtid...

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

5 uker igjen til termin 4. Juli. Jeg har en følelse av at hun kommer litt før, men praktisk sett kan hun gjerne vente til etter 1. Juli. Tidligere har jeg født på termin, og 10 dager før.

Back
Topp