hvor lenge igjen av permisjon har folk ?

Mamma2010og2014

Glad i forumet
jeg ser det en en del som skriver at de snart er i jobb osv igjen ?
jeg skulle EGENTLIG begynner på skolen nå 17 januar, men valgte å ta heele skoleåre på nytt med tanke på fravære da jeg slet med myyye kvelma :P så nå har jeg snaret vært i permisjon i 1 år å har perm frem til skolen begynner igjen i august :)

hva med dere andre ? fler som er så heldig som meg ? [:D]

Har 80%, så har permison nesten helt fram til juni. Da tok jeg ut 4 uker ferie i permisjonstiden min i fjor.
Men mannen blir hjemme til langt ut i august, passer perfekt til barnehageoppstart  [:)]

Begynner å jobbe i august. Juli tar jeg fri uten lønn Pappaen har pappa perm da[:D]
Gruer meg litt ja...[:o]

Jeg har gradert permisjon, har jobbet litt hjrmmekontor hele tiden så min permisjon går ut sein høsten.
godt og være litt hjemme når de blir litt større også tenker jeg

Jeg skal jobbe i 10uker nå om litt under to uker, men så skal jeg være hjemme etter det til 1.aug. Da har jeg forhåpentligvis fått meg en jobb :)

skal begynne å jobbe igjen i mai... hvis jeg har en jobb å gå til...

Har permisjon tom 25 mai jeg. Skal ha en uke ferie etter dette, så er tilbake til jobb i starten av Juni [:)]

Permisjonen min går ut 10. mai.. Jeg begynner å jobbe 1. juni, halv stilling... Så har mye fri.. Martin begynner ikke i bhg før 1. august... Skulle egentlig begynne i mai, men så har svigermor og mamma slått seg sammen for å passe han til han er ett år.. Veldig snille assa..

har permisjon ut april måned, men har søkt om fedrekvoten også. så hvis jeg får den, så har jeg perm frem til midten av juli. men nå har jobben min stengt de tre siste ukene i juli, så da begynner jeg igjen 1.august! [:(]

men vil egentlig finne meg en mindre stilling, men slik det ser ut nå, har vi ikke råd til det... [:(][:(][:(]
men en gang i fremtiden så kan jeg det... men bare ikke de første (men viktigste spør du meg [:(]) årene...

jaja.... sånn er det når er er belånt opp til pipa og tilbake igjen! kjøpt min avdødes pappas hus (han bygde i fler år mens vi var små, så har vokst opp i det. mye sjel her) for at det skulle bli i familien.
og jeg har fått virkelig betalt for det! hadde aldri lånt så mye penger hvis det var et hvilket som helst hus. kan liksom ikke selge det og kjøpe noe mindre for så å jobbe mindre nå.. selvom jeg hadde gjort det hvis det var et annet hus...
så om noen år når gubben er ferdig med utdannelsen sin (skal omskolere seg nå til høsten) så kan vi begynne å tenke på at jeg kan jobbe litt mindre... er veldig deprimerende nå... men har ikke noe annet valg...

vi klarer ikke å betjene alle regningene denne måneden her engang da januar måned er brutal, og nå som begge har fulle løninger. eller jeg har 80% da... så da sier det seg selv at jeg ikke kan gå ned i stilling nå... for gubben får 66% av lønnen sin til høsten av pga arbeidsavklaringspenger... og det kommer vi til å merke... [&:]

Skal egentlig begynne å jobbe igjen 14. juni, men kommer til å bli hjemme 1 år til. [:D] Jobbe litt ekstravakter bare kanskje. Siden samboeren min har arvet sine foreldre klarer vi oss bra økonomisk (er så klart trist og ikke ha svigerforeldre, men sånn er nå situasjonen).

Her er permisjonen slutt 11.mai, men jeg må skaffe meg en jobb og sånt først, så da får vi se om jeg begynner i mai, eller om jeg må gå hjemme litt til..

Skulle etter planen ha jobbet fra 7 juni, men får forlenget permison (pleiepenger)så lenge vesla er så syk at hun ikke kan gå i barnehage.

Jeg skal ut og jobbe 10 uker fra mai. Så blir det ulønnet fram til han begynner i barnehage i august [:)]

Skal egentlig begynne å jobbe 10.mars, men har ingen jobb så blir arbeidssøker.
Så får vi se hvor lang tid det tar å få ny jobb [:)]

Har 100% perm og 80% lønn.Så har perm til juni/juli skifte

ORIGINAL: girlypai

har permisjon ut april måned, men har søkt om fedrekvoten også. så hvis jeg får den, så har jeg perm frem til midten av juli. men nå har jobben min stengt de tre siste ukene i juli, så da begynner jeg igjen 1.august! [:(]

men vil egentlig finne meg en mindre stilling, men slik det ser ut nå, har vi ikke råd til det... [:(][:(][:(]
men en gang i fremtiden så kan jeg det... men bare ikke de første (men viktigste spør du meg [:(]) årene...

jaja.... sånn er det når er er belånt opp til pipa og tilbake igjen! kjøpt min avdødes pappas hus (han bygde i fler år mens vi var små, så har vokst opp i det. mye sjel her) for at det skulle bli i familien.
og jeg har fått virkelig betalt for det! hadde aldri lånt så mye penger hvis det var et hvilket som helst hus. kan liksom ikke selge det og kjøpe noe mindre for så å jobbe mindre nå.. selvom jeg hadde gjort det hvis det var et annet hus...
så om noen år når gubben er ferdig med utdannelsen sin (skal omskolere seg nå til høsten) så kan vi begynne å tenke på at jeg kan jobbe litt mindre... er veldig deprimerende nå... men har ikke noe annet valg...

vi klarer ikke å betjene alle regningene denne måneden her engang da januar måned er brutal, og nå som begge har fulle løninger. eller jeg har 80% da... så da sier det seg selv at jeg ikke kan gå ned i stilling nå... for gubben får 66% av lønnen sin til høsten av pga arbeidsavklaringspenger... og det kommer vi til å merke... [&:]

off så utrolig kjedelig da :( får krysse fingrene for at dere vinner i lotto eller skjer dere et mirakel så du kan få være hjemme litt mer :( sender deg en trøsteklemm
men er jo koselig at du har et hjem som virkelig er hjemme ditt som du har våkst opp i å kan fortelle om ting du gjorde der når du avr liten til dine barn igjen ;)

Har 100% perm og 80% lønn. Permisjonen varer til 8. september [:D] Begynner altså 9. september [:D]

Skal tilbake i jobb 4.mars [:(][:(][:(][:(]

Back
Topp