Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har planer om å jobbe t.o.m 29 august, da går jeg ut i permisjon.
Skal ha en uke ferie, så jobbe en uke og så ha 4 uker ferie igjen, og så jobbe 4 uker ca før permisjon, så jeg håper alle vondter og plager holder seg unna. Ventetida blir så lang om jeg skal gå hjemme
Full jobb på meg frem til 3 uker før termin om alt går vel. Er frisk nok til å jobbe nu. Men man vet jo aldrig. Har også 4 ukers ferie og lidt avspadsering. Og som regel bestemmer jeg selv tempoet. Veldig greit jobb[:D]
Jeg skal være i full jobb fra til 23.juni. Da får jeg sommerferie(er lærer). Etter sommerferien er planen at jeg skal jobbe fullt i tre-fire uker før jeg MÅ ut i permisjon.
Håper å kunne følge denne planen, siden formen er så god!
Jeg jobber ikke i det hele tatt nå jeg.. Er 100% sykemeldt siden den 8/5, å frem til permisjonen begynner, pga mye vondt i korsryggen og masse kynnere i løpet av en dag.. Ikke morsomt, men vad ska man gjøre..
jeg er desverre sykemeldt 100 % å d har jeg vært i snart en måned... var 50% sykemeldt før det. fra jeg var ca 3 måneder på vei. Plages mye med bekkenløsning, og å jobbe samtidig som sykepleier er desverre vanskelig å kombinere
Skal jobbe til 10.juli jeg, så har jeg 4 uker ferie før jeg går ut i permisjon. Vi har ikke funnet oss leilighet enda så tiden kommer nok godt med tenker jeg. Mye som må på plass [:)]
Jeg har akkurat fått skoleferie, og planen var å fortsette å jobbe deltid frem til permisjonen, men nå er jeg blitt så plaget med bekkenløsning at det er mulig jeg må endre litt på de planene. Håper i det lengste at jeg kan være i jobb da, ellers blir det LENGE å vente til 11 september!
Jeg er student og er ferdig på skolen 23.juni. Angrer meg litt på at jeg ikke søkte på en deltidsjobb, men nå er det vel ingen som vil ansette meg med stor mage[:(]. Hadde vært greit å jobbe etter skoleslutt hvis formen var bra.