Hvor lenge i barnehage?

Ca 7 timer nå som jeg går hjemme. Vil gjerne at han får med seg frokost i bhg, det er mye bedre å levere før frokost enn etter.. ny avdeling så det er roligst på denne tiden og dermed blir han ikke så stressa :) henter han ca 15-16, da han enda sover litt fra ca kl 13 :)

Varierer veldig ettersom jeg jobber turnus og far kun dagtid, så når begge jobber dag blir det ca 6-7 timer, og det dagene jeg jobber ettermiddag bli det enten fri eller 6 timer i bhg

Ca 7 timer, men han sover jo to av dem. Leverer som regel ikke før 9, og henter tidlig av og til. Blir nok litt lenger dager fra høsten av da jeg skal ut i jobb :)

Det varierer...
Vi begynner på jobb kl 10 begge to. så hun er ikke i barnehagen før 09-09:30
Så blir hun hentet når førstemann er ferdig på jobb.. Å det kan være fra 14:00-16:30

Har jeg fri en dag innimellom hender det at jeg tar henne ut av barnehagen den dagen, også koser vi oss hjemme,

Halv åtte- halv ni til halv fem-fem når mannen leverer og henter.

Når jeg jobber henter jeg 15:45, nå som jeg er i permisjon henter jeg ca rundt klokken tre de dagene vi triller og henter :)

5-6t nå som jeg eri permisjon :) mellomste sover også et par timer . Når jeg begynner å jobbe blir de der ca 8t hver dag.

4 dager ca 7,5 time og 1 dag ca 6 timer.
Annenhver måned når pappaen er hjemme fra sjøen får de fri mandager :)

Ca 8 timer når sambo leverer. 7 timer (kanskje mindre) når jeg leverer

Det har variert veldig. Dette barnehageåret har snuppa gått i barnehagen hvor jeg jobber, så da har hun fulgt mine vakter (ca 7 timer). Nå har jeg vært sykemeldt i snart 2 mnd, så da har hun oftere fri, og ellers kortere dager.

Nå går han ikkei bhg lenger , men da han gikkvar han der fra 9/9.30- 14.30/15, fri minst en gang i uken

Når begge er i full jobb her så er de i bhg ca. 8,5 timer. Nå er jeg hjemme så da varierer det veldig, fra 5-7 timer stort sett, litt etter hva som skjer i bhg og hva de selv vil.

Nå er jeg i permisjon, så da blir de hentet stort sett 1330 hver dag, noen ganger lir de med mannen på morningen og noen ganger kjører jeg. Så mellom 4 og 6 timer er de der :) Fr 1-2 dager i uka :)

Til vanlig når jeg er på jobb, så leverer den som begynner senest, og den som slutter tidligst henter, så da blir det ca 6.5-7 timer :)
Fri en dag i uka stort sett da også :)

Ca sju timer til vanlig, rundt 5,5 nå når mannen er hjemme et par uker.

Back
Topp