Hvor lenge holdt dere navnet hemmelig?

M

Moderator Eve

Guest
Hvor lenge holdt dere navnet hemmelig? Fra dere bestemte dere?
 
Første hadde jeg bestemt meg for før jeg ble gravid, fortalte foreldrene våre etter vi fikk vite kjønn i uke 12. Denne gangen venter vi til etter fødsel med å fortelle navnet til noen :)
 
Her fikk ingen vite navn før gutten var født :) slik blir det også denne gangen :D
 
Vi bestemte oss for jentenavn den helga vi fant ut ar jeg var gravid, og ingen får vite før etter fødselen. Guttenavn har vi ikke bestemt enda, men det også blir presentert ved fødselen.
 
Eldstemann holdt vi hjemlig i et par mnd. Siden jeg vel var ca 7 mnd på vei når vi bestemte. Navnet ble offentliggjort sammen med bilde av gutten.

Jentene har fødselen egebrlig vært igang dør det ble bestemt. Mellomste hadde vi snakket om et par alternativ Og bestemte når jeg hadde ca 7 cm åpning ;) Yngste bestemte vi i bilen på vel til kontroll fordi vannet hadde gått.

Navn er hos oss noe som offentliggjøres når barnet presenteres.
 
Sa det fra vi bestemte oss :)
 
Hemmelig og hemmelig... Vi hadde sett oss ut et jentenavn vi ikke nevnte for noen før fødsel, men syntes ikke navnet passet når vi møtte henne. Fant akkurat det vi føler passer etter et døgn eller to. Vi brukte noen dager på å kjenne på om det føltes riktig, men var vel egentlig aldri i tvil. Da fikk resten vite det også. Tok vel kanskje en ukes tid til sammen. :)
 
Det er ikke hemmelig men skriver det ikke på fb liksom [emoji13] Har opplevd at noen andre plutselig valgte samme navn som oss og da ville det sett ut som vi hermet. Så ja gjør ikke den feilen igjen [emoji23]
 
Her forblir det hemmelig frem til han er født! :)
 
Back
Topp