Hvor lenge holdt dere graviditeten hemmelig?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Holdt dere nyheten om graviditeten hemmelig lenge? Eller fortalte dere det til alle med en gang du testet positivt? Hvordan fortalte dere det?
 
Fortalte det til nærmeste familie i uke 12, resten fikk vite det etter OUL [emoji5]
 
Ikke lenge [emoji23]
 
Med første fikk nærmeste familie og noen få kollegaer vite samme dag som positiv test :) resten fikk vite i uke 15 :)

Med andre fikk nærmeste familie vite samme dag som positiv test og folk ellers fikk vite det i uke 12 :)
 
Nærmeste familie (kommende besteforeldre og søsknene våre) fikk vite det uke 15. Resten får vite det fra uke 18-ish tenker vi. Men det tar vi som det kommer derfra.
 
Nummer 1 til uke 12
Nummer 2 til uke 18
Nummer 3 til uke 18
Når jeg var gravid sist gang og mistet i uke 10 hadde jeg ikke fortalt noen.

Neste gang skal jeg fortelle det ved positiv test.
Jeg trodde jeg ville at ingen skulle vite det om jeg mistet,
men jeg ser at det hadde vært en fordel om folk visste om det.
 
Er veldig åpen jeg ,så fortalte til en del med engang. Etter 2 aborter før guttungen tenkte jeg at vi skulle vente , men klarte ikke gitt:p
 
Med først fortalte vi det nesten med en gang.
Andre gang jeg var gravid gjorde vi det også, ble jeg forferdelig opprydningsjobb når vi mistet - dere vet jungeltelegrafen.
Med frøkna fortalte vi det etter andre tidlige UL til de nærmeste, og i uke 12-13 til resten av verden.
Med LIlle U ventet vi til rundt uk 15 til de nærmeste, og etter OUL til resten, aldri på FB
 
Med første etter oul og andre i uke 16?
 
Har fortalt det til familie og nærmeste venner med en gang, alle 3 ganger :Heartred

Med første mann ventet vi til uke 12 med og offentliggjøre det for "alle", med nr 2, ca uke 8 da jeg var så dårlig ( var det med første også,men da var det litt tabu og fortelle det tidlig) og nå med nr 3 på vei kommer vi nok til og offentliggjøre før uke 12 også, regner med jeg blir dårlig denne gangen også.
 
Fortalte det til familie etter TUL i uke 9. Skulle treffes på noe de ville fattet mistanke med en gang om jeg ikke drakk alkohol.

Fortalte det til nærmeste venner etter TUL nr2 i uke 12.

Kollegaer i uke 14.
 
Vi fortalte det etter TUL i uke 11[emoji4]
 
Nummer 1: uke 16
Nummer 2: har ikke fortalt det, ønsker å vente til etter OUL. Spørs vel hvor mye det vil vises og pga jobb og sånn.
 
Med nr 1 var jeg vel 5-6 uker på vei da familien fikk vite, jeg var kun 17-år og litt i sjokk, så trengte støtte!

Med nr 2 var det litt variert, kom som en overraskelse da og så var noen som ikke fikk vite før etter uke 12 fordi jeg ikke ville høre noe om abort

Med nr 3 ventet vi til uke 12 da også, mest fordi vi viste en del ville være negativ, og heller da ønsket vi ikke noe snakk om abort

Alle i familien er veldig glad i alle ungene våre, men ikke alle har vært like positiv i starten ;)
 
Back
Topp