hvor lenge holder kokte potet og gulrøtter seg

Lene_D

Betatt av forumet
i kjøleskap? vi skal på campingvognen i helgen og jeg holder på å koke potet og gulrøtter til mini, så får hun litt av den maten vi skal ha sammens med det.. jeg koker det ilag i terning biter, skal jeg mose det eller bare ha det i terninger? tenkte egentlig jeg skulle slippe å fryse det, men holder det seg til søndag? til påske laget jeg all maten ferdig, moset det og hadde det i små beger i fryseren, men har ikke alt jeg trenger til å lage det ferdig, hadde liksom bare potet og gulrøtter..[:-]

jeg tror ikke det er noe problem å ha de i kjøleskap til søndag altså.

om du har restemat så kaster du det vel ikke dagen etter?? det holder seg jo noen dager..

tar aldri vare på mat..[8|] vi lager bestandig akkurat nok, d som blir til overs er ikke nok til et måltid.. eneste er hvis vi har stek eller noe sånn, men tar aldri vare på hvis det blir en potet igjen..

men går det greit å mose maten?
har lest en plass at jo mindre bitene er jo mindre holder de seg i kjøleskapet..

ok.
her sparer vi på mat...

tror ikke det er noe problem å mose heller jeg altså.
restemat i plastboks i kjøleskap holder seg jo en uke ca har jeg alltid hørt.. og det er jo om det er saus, kjøtt eller hva det er liksom..

ok.. moser det jeg..[:)]

du kjenenr om det er blitt dårlig! ville ikke had det i kjøleskapet mer enn til max søndag,her kaster jeg dagen etter allefall

Back
Topp