Hvor lenge holde det skjult?

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Har allerede sagt det til de nærmeste i familien og noen venner og kolleger. Kanskje litt tidlig? Er ca 8+2 uker. Hva med dere?

Sent from my iPhone

kommer til å fortelle familien etter ul i uke 10 :)

Vi kommer til å fortelle det til nærmeste familie og venner nå i uke 7.... Men vil kun fortelle til de som vi vet ikke sier noe videre. Har mistet tidligere og syns på en måte det var greit å ha den støtten de da kunne gi siden de visste hva som var skjedd....
Men nå håper vi jo det går bra nå da :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal fortelle det til besteforeldre og tante og onkler imorgen. Er da 9+4.

Sent from my iPad using BV Forum

Har fortalt det til nærmeste familie og noen venner allerede sånn her og der siden uke 6 :) Men nå blir det nok ikke å fortelle flere før vi har rundet 12 uker. Skal også på første kontroll rett før det, og da får vi jo høre hjertelyden om hjertet slår der inne, og da føles det tryggere :)

Vi har fortalt det til min mamma og pappa, hvis noe går galt vet jeg at jeg hadde trengt å snakke med mamma. Søsknene mine får vite det i påsken, og resten av venner og familie får vite det i uke 12.

Svigers, jobben og venner vet.
Skal drøye det så lenge som mulig å fortelle det til min familie... gruer meg.. vil egentlig ikke si noe i det hele tatt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bestilte akkurat ul om halvannen uke, da er jeg 9 (tror jeg blir satt tilbake til 8 da) uker på vei..
Ser alt bra ut der får deler av familien vite det i påsken, og resten av familien helgen etter.
Resten får vente til etter uke 12.. Facebook blir det ikke offentlig på før tidligst etter oul.

Har ikke sagt det til noen enda. Skal på UL på mandag. Om alt er bra da får mamma vite det. Nære venner etter påske. Jobben så lenge etter påske jeg kan skjule det, forhåpentlig over 12 uker.

Blir å fortelle det til resten av folket når jeg bikker 12 uker :) har fortalt det til mine og mannens foreldre og ett par venninner foreløpig :)

Har fortalt det til familien og en venninne. Andre venner og jobben må nok vente en stund til:)

Alle de nærmeste vennene mine vet det, pluss mamma og bestemor...
Noen få kompiser av barnefar vet det :)
Resten av familien forteller vi det til i uke 11-12 :) er 12 uker etter påske, men vi forteller det nok i påska til de fleste i familien :) offentlig på face blir det nok ikke før etter OUL :)

noen venner av oss vet om det og familie og andre får ikke vite om det før uke 11 - 13 :)
mamma og de kan ikke holde på hemmeligheter så det går ikke å fortelle de noe :P

Forrige svangerskap sa vi det når jeg var 5 uker.. Var kjempe nervøs før reaksjonen til mamma så måtte bare få det ut så jeg slapp bekymre meg daglig. Ingen grunn for bekymring da for hun ble overlykkelig :) Men vi hadde bare vært sammen i 8 mnd.

Denne gangen venter vi litt lengre. Mamma og pappa får vite det i påsken, da er jeg 8 uker. Resten av familien vår får vite det i bursdagen til Thomas, da er jeg 11 uker :)

Mine tre bestevenninner vet om det alt. De fikk vite det rett etter jeg sa det til mannen :) Må ha noen jeg kan prate med om det :P

Mamma, en av mine søstre og to venninner vet det. De har vært der for meg hele veien og trenger den støtte de vil gi meg uansett hvordan det går.Også så greit det er å ha noen å tviske og hviske med, kunne fortelle om gode og dårlige dager. Resten får vite det etter Ul..

Vi skal drøye det lengst mulig, håper vi klarer å holde oss til etter ordinær ul :) men regner med magen kommer ganske raskt denne gangen, så det spørs jo.. ;) mamma vet det da, men andre får vente litt lenger!

Etter UL i dag sa vi det til mamma som var her. Eller samboer hadde så lyst til å fortelle det, så han klarte ikke holde seg :D

Kommende besteforeldre, tanter og onkler fikk vite det med en gang vi fant det ut To av mine nærmeste venninner fikk vite det ganske kjapt, sjefen min fikk vite det når jeg var 6 uker på vei pga planlegging og personal... Om tre dager skal jeg på første kontroll, da er jeg 10+1, og vi kommer til å offentligjøre det for alle.
Er kanskje litt utålmodig, vil gjerne rope det ut til hele verden med en gang!

Back
Topp