Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde ved veldig tidlig SA i 2021 positiv test i 7 uker etterpå (og da hadde gynekologen som konstaterte SA sagt at det var «mindre enn en mens igjen»), og hørt om andre her som har opplevd det samme. Så det kan nok dessverre ta ganske lang tid. Men vet ikke om det kanskje er annerledes ved MA, siden det gjerne blir igangsatt og man kanskje må følge opp tettere at alt kommer ut, siden det ikke i utgangspunktet har gjort det av seg selv…?Etter en påvist MA i uke 10+4 hvor det ser ut til å ha stoppet 8+2 har jeg nå enda relativt sterk strek på strimmel test, nesten 4 uker siden blødning ble startet. Hvor lang tid pleier det å gå ?
Etter en påvist MA i uke 10+4 hvor det ser ut til å ha stoppet 8+2 har jeg nå enda relativt sterk strek på strimmel test, nesten 4 uker siden blødning ble startet. Hvor lang tid pleier det å gå ?
Hadde hcg på 43 fire uker etter medisinsk abort, og da var det rester som måtte fjernes med utskrapning.Etter en påvist MA i uke 10+4 hvor det ser ut til å ha stoppet 8+2 har jeg nå enda relativt sterk strek på strimmel test, nesten 4 uker siden blødning ble startet. Hvor lang tid pleier det å gå ?
<3 Ja det var det som ble her og. Jeg overhørte så vidt hun sa hcg resultatet og klarer ikke huske det, men tror det var noe tilsvarende for tenkt at da hadde monitoren også slått ut siden den ca er på 45 mener jeg å ha hørt. Men ja, ble henvist til utskraping neste uke her ogHadde hcg på 43 fire uker etter medisinsk abort, og da var det rester som måtte fjernes med utskrapning.
Har aldri før hatt en så positiv opplevelse på sykehus som jeg hadde med den utskrapninga. Ble godt tatt imot, fikk god info, var under narkose og alt føltes veldig greit etterpå. Blødde mindre etter utskrapninga enn før (truseinnlegg i 3-5 dager) og var i gang med ny normal syklus tre uker seinere. Ble gravid på den syklusen, men det ble bare en kjemisk.<3 Ja det var det som ble her og. Jeg overhørte så vidt hun sa hcg resultatet og klarer ikke huske det, men tror det var noe tilsvarende for tenkt at da hadde monitoren også slått ut siden den ca er på 45 mener jeg å ha hørt. Men ja, ble henvist til utskraping neste uke her og
Syntes du det gikk greit og ble det raskt normal syklus etter det?
5 uker og tre dager tok det før jeg fikk blank test, føltes som en evighet. Det var tydelig at det var rester, så det da TR kom. Ble fulgt opp med hcg blodprøver jevnlig på slutten. Kjempekjedelig at du må gå gjennom detEtter en påvist MA i uke 10+4 hvor det ser ut til å ha stoppet 8+2 har jeg nå enda relativt sterk strek på strimmel test, nesten 4 uker siden blødning ble startet. Hvor lang tid pleier det å gå ?