Hvor lenge har du visst at du er gravid?

Hadde en følelse på at det kom til å gå på første forsøk etter SA, og følte meg gravid fra etter eggløsning - så jeg forventet å få svak skygge og strek på strimlene :)

Jeg hadde en følelse ca. 1 uke før positiv test, men var redd for å teste. Testet positivt 3 dager etter ikm:happy: så jag har vist det ett sted mellom 18-24 dager.

Testet positivt 9 DPO, altså 3+3 og det er allerede 12 dager siden! Vilt! Men jeg følte meg virkelig gravid fra 4 DPO, annerledes enn vanlig dpo tid :Heartred

Så spennende med de som visste før testen ble positiv, eller bare noen dager etter eggløsning! Sist visste jeg det i det øyeblikket mannen kom :laughing002 Bare visste at den omgangen her ble det baby av liksom…
Denne gangen merket jeg ikke at jeg ble gravid, og trodde egentlig ikke at jeg var det nå heller… bare fikk en følelse på at det var viktig å ta en test før jeg skulle ut å feste :smiley-ashamed004 og det er jeg veldig glad for!

Hadde det på følelsen ettersom at brystvortene og området rundt plutselig ble så mørke i fargen. Er vell to uker siden positiv test nå

4 uker i morgen :woot:

Back
Topp