Hvor lenge har du vært på bv?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Inspirert av en tråd på generelt. Vi er jo flere her som har barn fra før også så gjerne noen har vært her en stund :)

Jeg selv ble medlem november 2007. Men har hatt noen avperioder mellom graviditetene og spedbarnstiden!

Jeg ble medlem i mars 2008 da jeg ble gravid med termin i nobember 2008.
Så flyttet jeg over til nobember 2010 forumet etterhvert.
Så flyttet jeg over til "før svangerskapet" juli 2013 når vi begynte prøve på denne spira og nå er jeg her :)
Har vært litt til og fra generellt i tillegg.
Men mest aktiv var jeg på nov08, fs og her. Har hatt 2-3 forskjellige profiler på disse årene.

12.01.08 står det her:) men ble aktiv i begynnelsen av 09 når jeg ble gravid med 1.mann;)

Mener det var rundt sommeren 2011.. Vi begynte å prøve på nummer 1 den høsten :-P

Tror jeg meldte meg inn etter første fødsel - i mars 2011. Men var inne og leste en del i svangerskapet også husker jeg:-)

Jeg vart medlem i 2009 når jeg gikk gravid med jentungen. Holdt til på februar 2010 men var ikke en aktiv bruker :) Var litt mer aktiv når jeg gikk gravid med guttungen i April 2013, men da under eit annet nick!! Så jeg har brukt noen år til å varme opp :p Er definitivt mest aktiv her.

Mars 2011 - rett etter første fødsel. Men var nok inne og leste litt i løpet av svangerskapet også:-)

Vært på babyverden siden 2007 tror jeg, da begynte eksen min å jeg å prøve på barn. Det ble 5 år med prøving, prøverør, insiminasjonsbehandling osv.. Til slutt brukte eksen opp alle pengene vi skulle bruke på privat forsøk på et sagbruk. Da skjønte jeg at dette ikke var det livet jeg ville ha. Å litt over et år senere var vi gått vært til vårt.

Var singel i et godt år, og 8 mnd etter jeg traff sambo var jeg gravid! Sjokk!! Begge har vær i forhold der barn har vært et ønsker men ikke blitt noe av :P så vi trodde ikke dette ville skje og særlig ikke så fort! Gøy! Hehe.. Så da kom jeg jo tilbake på babyverden igjen og gadd ikke lage ny profil. Haha.. :D

Står 14.12.2010 så da har jeg vel laga ny profil en gang da :P for vet det var i 2007 jeg var her første gang. ;)

Last edited:
Ble medlem på nyåret 2010 mot jeg gikk med førstemann, men etter ett års tid ga jeg meg vel, og kom tilbake denne våren for lillebror :)

Står i profilen at jeg har vært medlem siden april i 2014, men mener å huske jeg var endel innom i forbindelse med første sv.skapet i 2003/2004. Mulig jeg slettet profil etter det som skulle være det siste sv.skapet i 2008....

Står i profilen at jeg har vært medlem siden april i 2014, men mener å huske jeg var endel innom i forbindelse med første sv.skapet i 2003/2004. Mulig jeg slettet profil etter det som skulle være det siste sv.skapet i 2008....
Trur ikke babyverden eksisterte i 2003/2004. Mener de kom i 2005. Før det var det vel barnimagen som var gravifforum.
Husker jeg var og leste litt der inne når jeg var gravid i 2001 men var aldri medlem eller skrev innlegg.

Ett år. Hang på prøverforumet frem til spira satt og flytta hit, har vært aktiv med litt av og på nå i høst :)

Siden april, i begynnelsen av graviditeten :)

Trur ikke babyverden eksisterte i 2003/2004. Mener de kom i 2005. Før det var det vel barnimagen som var gravifforum.
Husker jeg var og leste litt der inne når jeg var gravid i 2001 men var aldri medlem eller skrev innlegg.
Da var det sikkert barnimagen ja....

Mulig jeg meldte meg inn i mars, eller muligens april når testen viste to streker :)

Måtte skjekke på profilen min. Det var et par uker etter positiv test. :D

Vært medlem siden våren 2011 da jeg var gravid med førstemann, men har vært mest aktiv siste tiden :)

Back
Topp