Hvor lenge har du vært på BV og hvilke tråder husker du best?

Vært her siden høsten 2017 tror jeg :)
 
Vært her siden 2010, tror jeg. Turte ikke skrive noe på generelt fordi jeg så hvordan andre ble halshugget :p Men jeg ble tøffere og miljøet endret seg. Nå er det veldig snilt her inne. Men tror det var bra å skifte ut folka her inne eller så ble folk voksne. :p
 
Meldte meg inn i 2010 tror jeg, men ble ikke aktiv før vi begynte å prøve på lillesøster i 2011.

Husker ingen spesielle tråder, men husker mange av nickene nevnt over her, og at temperaturen kunne øke litt :p
 
Vært her siden 2005. Måtte bare ha ny bruker nå rett og slett for anonymitetens skyld.

Og husker mye sånn sett.
Action var hyppig i den tiden med popcorn emotion og tråder som vokste så fort man ikke fikk tid til å holde følge.

BV treff som ble arrangert i den tiden og det var alltid proppafullt på de når vi gikk. Utrolig koselige tider også mao.

Mye mer bildedeling i den tiden. Babybilder hele tiden.

Selv om det titt og ofte var krangel i tråder, eller heftig diskusjon, husker jeg godt også samholdet her inne. Når det utenkelige skjedde, det ble arrangert gaver da fra oss alle som ville være med. Blomst, kort og ymse annet.
 
Last edited:
Vært her siden 2005. Måtte bare ha ny bruker nå rett og slett for anonymitetens skyld.

Og husker mye sånn sett.
Action var hyppig i den tiden med popcorn emotion og tråder som vokste så fort man ikke fikk tid til å holde følge.

BV treff som ble arrangert i den tiden og det var alltid proppafullt på de når vi gikk. Utrolig koselige tider også mao.

Mye mer bildedeling i den tiden. Babybilder hele tiden.

Selv om det titt og ofte var krangel i tråder, eller heftig diskusjon, husker jeg godt også samholdet her inne. Når det utenkelige skjedde, det ble arrangert gaver da fra oss alle som ville være med. Blomst, kort og ymse annet.

Ville bare si at en del av oss som har vært her litt vil nok gjenkjenne deg på skrivemåte (og kanskje også på hvem som plutselig ble borte) jeg har i alle fall gjenkjent deg allerede :)
 
Ville bare si at en del av oss som har vært her litt vil nok gjenkjenne deg på skrivemåte (og kanskje også på hvem som plutselig ble borte) jeg har i alle fall gjenkjent deg allerede :)
Please do tell på innboks :p Så lite aktiv som jeg var i slutten nå, så blir jeg imponert i tilfelle :)
 
Har bare vært her siden juni 2018. Opprettet bruker rett etter positiv test :) Som førstegangsgravid var det godt å prate med andre i samme båt.
 
Var her første gang 2008-2012 (under et annet nick), og kom tilbake i 2013/14 når vi begynte å prøve på Lille U.

Den tråden jeg husker best var en tråd på forumet for de som hadde prøvd lenge hvor en i galgenhumorensnavn lagde en tråd hvor hun hadde med en kulepenn hadde tegnet masse streker på en negativ test og vi alle hadde det egentlig ganske gøy og fikk ut litt felles frustrasjon.
 
Var her første gang 2008-2012 (under et annet nick), og kom tilbake i 2013/14 når vi begynte å prøve på Lille U.

Den tråden jeg husker best var en tråd på forumet for de som hadde prøvd lenge hvor en i galgenhumorensnavn lagde en tråd hvor hun hadde med en kulepenn hadde tegnet masse streker på en negativ test og vi alle hadde det egentlig ganske gøy og fikk ut litt felles frustrasjon.
Ooooh, lyst til å fortelle hva nicket ditt var?

Bare glad jeg ikke har sett noen nevne mitt gamle nick her inne enda :D
 
Tror kanskje jeg husker ett slikt nick ja
Var ikke så mye på Generelt den gangen siden det var ikke samme gode stemning her dengang som nå.
Var mest på terminforum og prøver-forum.

Den opprinnelige kontoen min var registrert på min private e-postkonto.
Når jeg kom tilbake opprettet jeg en ny konto på min jobb e-postkonto med Nick "Foreløpig litt anonym", uten profilbilde.
Gjorde det siden den gamle kontoen min ble jeg avslørt hvem jeg var i virkeligheten, og det ville jeg ikke mens vi var prøvere.
Planen var å gå tilbake til den gamle kontoen når jeg ikke lenger hadde anonym behovet.
En her inn, mener det var deg (sikkert derfor du husker nicket), fant ut jeg hadde 2 kontoer og jeg fikk beskjed om at dere foretrakk at jeg bare hadde en konto.
Jeg forklarte hvorfor jeg hadde to, men at det likevel var på tide på gå tilbake til den gamle, men jeg trengte å få passordet på nytt så kunne den nye på jobb kontoen sperres.
Her skjedde det en missforståelse - kontoen på min private e-post ble sperret.
Gadd ikke gjøre noe med det og bare skiftet profilbilde til det jeg opprinnelig hadde på den gamle kontoen, ventet litt slik at de jeg snakket med begynte å forbinde det profilbilde med meg, og så ble jeg Musemor...
 
Var ikke så mye på Generelt den gangen siden det var ikke samme gode stemning her dengang som nå.
Var mest på terminforum og prøver-forum.

Den opprinnelige kontoen min var registrert på min private e-postkonto.
Når jeg kom tilbake opprettet jeg en ny konto på min jobb e-postkonto med Nick "Foreløpig litt anonym", uten profilbilde.
Gjorde det siden den gamle kontoen min ble jeg avslørt hvem jeg var i virkeligheten, og det ville jeg ikke mens vi var prøvere.
Planen var å gå tilbake til den gamle kontoen når jeg ikke lenger hadde anonym behovet.
En her inn, mener det var deg (sikkert derfor du husker nicket), fant ut jeg hadde 2 kontoer og jeg fikk beskjed om at dere foretrakk at jeg bare hadde en konto.
Jeg forklarte hvorfor jeg hadde to, men at det likevel var på tide på gå tilbake til den gamle, men jeg trengte å få passordet på nytt så kunne den nye på jobb kontoen sperres.
Her skjedde det en missforståelse - kontoen på min private e-post ble sperret.
Gadd ikke gjøre noe med det og bare skiftet profilbilde til det jeg opprinnelig hadde på den gamle kontoen, ventet litt slik at de jeg snakket med begynte å forbinde det profilbilde med meg, og så ble jeg Musemor...
Hørtes rart ut. I har da ikke noe imot at noen har flere kontoer her inne.
Jeg begynte som Forumansvarlig i 2014. Var det før eller etter det?
 
2016. Var en periode en her inne hadde rimelig sterke meninger og ingen forståelse for andres meninger. Kunne bli ufint til tider. Så ble det pluttselig helt stille fra henne. Husker også godt en kommende pappa med angst for mye rundt samboers graviditet og det kommende barnet. Mange engasjerte seg og så ble det pluttselig stille. Håper han har litt mindre angst i dag,

Tante Bassa?
 
Siden 15 mars 2016.

Det jeg husker best var en falsk profil i forumet for november 2016.
 
Ble medlem da jeg ventet første så da 2007 :) men med denne brukeren siden 2009 :)

Var ei i perioden 2008/2009 som hadde en utrolig historie men så var det flere av oss som hadde sett samme episode av 7 heaven og gjenkjente hele historien hennes... ;)
 
Back
Topp