Hvor lenge har du vært borte fra barna?

Fra torsdag ettermiddag til mandag kveld/natt etter de hadde sovnet. Så rett over 4 døgn. Var på kjærestetur til London da jentene var 3,5 og 5,5 år. Herlig, men savnet de. Men tror de hadde det veldig bra hos besteforeldrene. Ellers har vi bare vært borte fra de 1 natt om gangen utenom 1 gang de de var borte 2 netter. Men er sjelden de er borte, 4 måneder siden sist.

9 dager, tror jeg? Han var hos pappan, vi justerte samværsordningen litt frem og tilbake men vi opplevde at det ble litt for lenge i strekk.
Har vært borte fra ham en uke flere ganger - da har han vært hos pappan, ellers har han vært flere dager (2-3-4) hos besteforeldrene.
Hver tredje uke har vi pappalanghelg (i tillegg til ukedagssamvær de andre ukene), da er han hos pappan 6 dager, så vi er godt vant med dette.

En uke, var på sydentur med ei venninne. Sambo og sønnen var hjemme. Skal ikke gjøre det igjen. Savnet de veldig den uka.

2 uker i fjor sommer for da var begge barna borte på ferie uten meg..de var hhv hos (minsten) avlastninga og hos (eldste)faren

Snuppa har hatt sommerferie med bestemor en uke hvert år :) har gått kjempefint det. Ellers blir det noen helger i løpet av året :)

Minstemann ingen netter, eldste en natt før han var året, og 4 netter når jeg fikk minstemann. Men fikk sett han på dagtid utenom de 2 første dagene. Liker ikke være borte fra de :)

Har vært ei uke borte fra storebror, han og pappan ble igjen i nord på ferie hos besteforeldre.
Lillebror har jeg ikke vært borte mer enn 1time på butikken, en gang :p

To uker er det lengste fra divaen. Hun har to ukers sommerferie hos faren hvert år, noen ganger bare en uke.

1 uke er det lengste fra mini, da vi var på bryllupsreise.

1,5 time er det lengste fra minimini.

I sommerferien deler vi jo på vesla, så da har vi henne to uker, og pappan hennes har henne i to uker. Det er vel det lengste... Ellers har det vært en uke her og der når han har tatt henne med til Nederland (hjemlandet)

To netter/en helg ettersom han har vært med besteforeldre på hytta! Det har skjedd fire ganger og han er seks år. For meg har det vært fantastisk med litt avlastning ettersom jeg er alene med ham. Han storkoser seg og jeg får slappet av. Vinn - vinn! :)

Lengste var i fjor sommer, da var hun på ferietur i 2,5 uke med pappaen sin mens jeg jobbet. Ellers har hun nettopp vært på en ukes vinterferie hos besteforeldrene sine, det er det lengste hun har vært vekk fra både meg og pappaen. Var vekk fra henne i fem dager da hun var 8 måneder, men det var pga en operasjon jeg var nødt til å ha.

EN langhelg (hadde med minste) i Polen.. I sommer skal jeg og minsta bort i 3 uker, jentetur til Gran Canaria :) Ellers har jeg kun vært borte en vanlig arbeidsdag.

Back
Topp