Hvor lenge har du tenkt til å jobbe..?

010000100

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Dette spørsmålet fikk jeg av jordmor. Jeg er frisk - ikke kastet opp, ingen bekkenplager eller andre vondter. Det er kun dette at mage vokser og utholdenheten blir dårligere.

Jeg går ut i fra at jeg jobber frem til permisjon starter dersom jeg ikke får flere plager. Ja jeg er sliten, forferdelig sliten, og bruker all ledig tid (ettermiddager og helger) på å slappe av.

Hva tenker dere om dette?

Jeg er student, går litt over fulltid, men med fleksi-tid :)
Jeg har eksamener rundt termin-datoen, så jeg kommer til å fortsette helt til termin (evt. ta en eksamen også etter termin). Går det ikke, så går det ikke, men jeg skal prøve så godt jeg kan :)

Dette spørsmålet fikk jeg av jordmor. Jeg er frisk - ikke kastet opp, ingen bekkenplager eller andre vondter. Det er kun dette at mage vokser og utholdenheten blir dårligere.

Jeg går ut i fra at jeg jobber frem til permisjon starter dersom jeg ikke får flere plager. Ja jeg er sliten, forferdelig sliten, og bruker all ledig tid (ettermiddager og helger) på å slappe av.

Hva tenker dere om dette?

Jeg er helt enig, og er i samme situasjon helsemessig .. Men vil prøve å gå på jobb så lenge jeg kan og helst til permisjonsstart

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde formen vært bedre hadde eg jobba 100% for det e det eg ønske. Men pr i dag jobbe eg 30% men blir å høre med legen om vi kansje kan prøve 40 % en periode, men syns det e deilig og slappe litt av da eg kjæm heim om dagen. Så at du har som mål og jobbe 100% frem t permisjon syns eg e flott :)

Hm, så rart av en jordmor å spørre om det når hun veit at du ikke har andre plager enn at du er litt trøtt? "tenkt til", som om vi kan bestemme det selv.