Hvor lenge har du og barnefar vært sammen?

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Gjerne skriv hvor lenge dere har vært sammen, hvor lenge dere har kjent hverandre osv :)

Jeg ble sammen med mannen min etter 2 uker, vi har nå vært sammen i 4 år og 7 mnd. Og vi har i slutten av mai vært gift i 4 år :)

Vi ble sammen etter tre uker, har vært sammen i snart 4 år og gift i 2 år i august :)

Vært sammen i 12 år og kjent hverandre ca et halvt år mer enn det. Ikke forlovet og ikke gift ;)

Vi ble sammet etter å kjent hverandre i 1 år. I høst har vi vert sammen i 6 år, og vert forlovet i 4.
Neste år ringe kirkebjellene endelig for oss! :-D

Vi ble sammen etter ca. 2 mnd., nå har vi vært sammen i 6 og et halvt år :)

Vi ble kjærester etter en mnd, og nå har vi vært sammen i ett år :-)

10 år i august. Gift i to år i juni.

Vært sammen i nokså nøyaktig 8 år nå, kjente hverandre i kanskje et halvt år før vi ble kjærester :)

Ble sammen etter ca 6 mnd. Vært sammen i snart 7 år og gift i 3 år

Ble sammen etter 1 mnd, vært sammen i 5 år og 3 mnd.

Selv om vi ikke direkte møttes før, så var han ikke helt ukjent da. Min onkel er hans gamle fotballtrener, og han har vært kamerat med min fetter i mange år

Vi har egentlig vært sammen siden vi møttes. Offisielt ble vi vel kjærester etter en mnd eller to. I oktober har vi vært sammen i fire år!

Viste hvem han var i mange år, men ble litt bedre kjent å da ble vi kjærester ganske fort Snart vært samme i 5 år:Heartred:Heartred:Heartred

Vi snakket i tlf hver dag i én uke før første daten og det er for 9 år siden :-) Møttes gjennom en felles venninne og siden har det vært oss ❤ Det har vært motvind og medvind men vi har vist at kjærligheten er større enn alt :-) Så sammen har vi vært 9 år og gift i snart 2 :-)

Back
Topp