Hvor lenge har du et brød?

caracara

Forumet er livet
Før du kaster det? Her går det liite brød. Kjøpte f. eks. ett på fredag. I dag er det tirsdag. Hadde du spist det? Jeg har spist brød med mugg i to ganger i mitt liv, aldri igjen! [:'(] Er ganske varmt på kjøkkenet, 23 grader. ligger i brødposen, og en sammenknyttet knitrepose (fruktposte).

Æ bake brød sjøl, og det vare i en dag, maks to. [8D] Og da e det oppspist, ikke resta. [:)]

Her spiser vi lite brød, så stort sett går halvparten i søpla. Jeg klarer bare ikke spise tørt gammelt brød. Prøver i perioder dele brødet i 2 å fryse halvparten, men er så sløv. Jeg hadde ikke spist brødet fra fredag idag [;)]

Jeg spiste akkurat brød som ble kjøpt fredag.. Du ser jo på brødet før du putter det i munnen[:)]
Her varer et brød alt fra 1 dag til 1 uke :P

Her spises det 4 brød på 1 uke[:-]

Jepp. Gla i brødmat. Men det går en del brød. Frokost, lunsj og kvelds. Sambo tar med seg brødskiver på jobb.

Så e baka 4 brød hver uke.

kjøper mange brød i slengen vi, deler i to og hiver i frysen.
har ca et halvt brød om dagen.

ORIGINAL: hamare

Her spiser vi lite brød, så stort sett går halvparten i søpla. Jeg klarer bare ikke spise tørt gammelt brød. Prøver i perioder dele brødet i 2 å fryse halvparten, men er så sløv. Jeg hadde ikke spist brødet fra fredag idag [;)]

Samme her.. Men du ser jo om det er mugg på det. Og er det bare tørt så stapper jeg det i risteren og smører tjokt me nugatti :p Eller lager ostesmørbrød..

jeg får hjemmelaga brød fra mamma[8D] hun deler de i to så fryser jeg ned....men går ett brød i uka hos meg...spiser brød til frokost-lunsj og kvelds [:)] 

tja.. litt opp og ned.. men vi deler opp brødet i butikken.. også rett i frysern når vi kommer hjem.. var så lei a å kaste brød som bare var spist litt av.. [;)]

ORIGINAL: Susa87

tja.. litt opp og ned.. men vi deler opp brødet i butikken.. også rett i frysern når vi kommer hjem.. var så lei a å kaste brød som bare var spist litt av.. [;)]

Samme her! Men føler at skivene blir fortere tørre da, så her spiser vi nesten bare ristet brød. No har Sander begynt å spise brød, og siden det er så lite om gangen så gjør eg det samme hans. Men det er lyst og holder seg bedre syns eg.
Ellers deler eg brødet i 3 deler i stedet for 2 og då klarer eg som oftest å spise det opp på en eller to dager. Sambo spiser så klart ikke samme brød som meg [:'(][8D]

Her i huset er det bare storebror som spiser brød som matpakke. Jeg deler brødet i butikken og fryser det, så tar jeg opp to skiver hver kveld til dagen etter. Så et brød varer lenge her[:D]

ORIGINAL: RLD

Samme her! Men føler at skivene blir fortere tørre da, så her spiser vi nesten bare ristet brød. No har Sander begynt å spise brød, og siden det er så lite om gangen så gjør eg det samme hans. Men det er lyst og holder seg bedre syns eg.
Ellers deler eg brødet i 3 deler i stedet for 2 og då klarer eg som oftest å spise det opp på en eller to dager. Sambo spiser så klart ikke samme brød som meg [:'(][8D]

tar kun opp anntall skiver vi skal spise der og da[8D][8D] så rekker ikke bli tørt da.. hehe.. men går en del i rista brød.. da tar det ikke så lang tid å tine skivene[8D][8D]

sånn gjør me o d. så tar me bare opp d me trenge. blir lite svinn da[:)], og smaker ferskt[:D]

ORIGINAL: karmøy

sånn gjør me o d. så tar me bare opp d me trenge. blir lite svinn da[:)], og smaker ferskt[:D]

jupp.. også slipper man å kaste brød som man bare har spist 3 skiver a[8D][8D] sparer penger og[;)] smarte vi[8D][8D][:D][:D]

Ganske lenge, for går ikke så mye brød siden det bare er meg..
Men skjærer opp brødet på butikken og deler det i tre og fryser det. [:)]
I perioder går det mer eller mindre, alt ettersom hvor lyst jeg har på kjedelig brødmat.. [8|]

Men jeg ville sett på brødet, og kjent på det om det var sinnsykt tørt og sånn hadde jeg ikke spist det [8D]

ORIGINAL: Klesklypa

kjøper mange brød i slengen vi, deler i to og hiver i frysen.
har ca et halvt brød om dagen.

[;)]

ORIGINAL: karmøy

jupp.. også slipper man å kaste brød som man bare har spist 3 skiver a[8D][8D] sparer penger og[;)] smarte vi[8D][8D][:D][:D]

jaaaaa me e kjempe smarte.[:D] 

ORIGINAL: Mialille

Æ bake brød sjøl, og det vare i en dag, maks to. [8D] Og da e det oppspist, ikke resta. [:)]

Samme her.....

Back
Topp