Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor lenge har dere ventet på å få babyklisteret i posten. Husker jo ikke engang når jeg bestilte det, men det er i hvertfall 10 dager siden om ikke mer.
jeg har ikke fått enda jeg heller, bestilte 5 august, sendte de en mail for noen dager siden og betalingen var ikke registrert, fikk ordnet det i banken i går og de sier at varen er på vei. Jeg har allerede satt inn egg så jeg trenger det jo ikke nå, selv jeg absolutt skulle ha begynt på det før jeg satt iunn. Har vel flasken til det siste forsøket mitt da[:o]
Da er det forsendt å starte opp nå, for 9 dager til IM så skal nok egget ha festet seg nå, og det blir litt kort tid å bygge opp livmoren på, men dersom du er gravid så kan det faktisk hjelep til på å bygge opp morkaken, så jeg hvet ikke helt hva jeg skal råde deg til, dersom det dukker opp i morgen.
Regner med at du har lest inlegget vårt om babyklister på topptråden vår ang. tips.
Så da gjentar jeg det ikke her.