Hvor lenge har dere ventet?

Angelico

Forelsket i forumet
Hvor lenge har dere ventet på å få babyklisteret i posten. Husker jo ikke engang når jeg bestilte det, men det er i hvertfall 10 dager siden om ikke mer.

Håper det kommer snart...

Mitt kom etter 4-5dager.

Æsj! Håper bare det kommer frem før jeg ikke lenger har bruk for det for å si det slik...[:-]

God ide Bobbo, da har eg sendt mail så får vi se hva de sier...

ORIGINAL: Angelico

God ide Bobbo, da har eg sendt mail så får vi se hva de sier...

Håper du får raskt svar. [:)]

Har du hørt noe? Jeg håper at de har det på lager og at de ikke må bestille det inn.

hmm... har enda ikke fått noen mail tilbake, håper det kommer i posten i dag!

jeg har ikke fått enda jeg heller, bestilte 5 august, sendte de en mail for noen dager siden og betalingen var ikke registrert, fikk ordnet det i banken i går og de sier at varen er på vei. Jeg har allerede satt inn egg så jeg trenger det jo ikke nå, selv jeg absolutt skulle ha begynt på det før jeg satt iunn. Har vel flasken til det siste forsøket mitt da[:o]

Håper det kommer idag da, Angelico. [:)]

Rare greier, jeg bestilte på fredag og fikk den i posten på onsdag.

Nei... ingenting i posten i dag heller. Er vel for seint å bestille nytt uansett... Eller hva tror dere? med 9 dager til IKM?

Da er det forsendt å starte opp nå, for 9 dager til IM så skal nok egget ha festet seg nå, og det blir litt kort tid å bygge opp livmoren på, men dersom du er gravid så kan det faktisk hjelep til på å bygge opp morkaken, så jeg hvet ikke helt hva jeg skal råde deg til, dersom det dukker opp i morgen.

Regner med at du har lest inlegget vårt om babyklister på topptråden vår ang. tips.
Så da gjentar jeg det ikke her.

Hmmm... da bestiller jeg ikke nytt ihvertfall, men kanskje jeg begynner å ta det hvis det dumper ned i postkassen i dag (tvilsomt...).

Har lest tipsene ja, opp til flere ganger! [:)] Kjempebra at noen kan så mye her inne og kan dele!

Back
Topp