Hvor lenge har dere vært på forumet?

Mekanikerfrue

Glad i forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Selv har jeg vært her siden høsten 2007 da jeg ble gravid med eldste jenta :)

Vi er også veldig aktive på gruppene våre på facebook, ikke mai2008 men både juni2011 og januar2020 :)
Syns det er veldig gøy :)

Etter jeg fikk første positive test i mai 2020 har jeg vært medlem på forumet.
Vært ganske aktiv siden og da vi prøvde på nr. 2, og nå nr. 3, har jeg vært med i også prøveforumet. Veldig koselig å prate og bli kjent med andre som befinner seg på samme stadiet og hvor man kan lufte tanker, bekymringer, gleder, håp og dele erfaringer i forbindelse med svangerskap, fødsel og tiden etterpå.
Har hatt utrolig utnytte av forumet både når det gjelde støtte, hvis jeg har hatt spørsmål o.l.
Er selv ikke så veldig aktiv på Facebook gruppene, men i begge termingruppene hvor det endte med baby for vår del, ble det etterhvert opprettet egen gruppe på Snap for de som ønsket… og der er jeg fortsatt ganske aktiv :happy:

Siden 2012 :happy: Der endte vi opp med å være aktiv på Facebook i mange år etter ungene kom til verden, men ikke noe som skjer der nå.
Var litt aktiv i fjor da jeg var gravid, og rett etter jeg mista. Men hadde ikke behov for det i prøveperioden.

Ble medlem i 2014 når jeg skulle ha gutten min. Var veldig aktiv i den termingruppen og på Facebook. Så en laang pause. Vært innom prøver forumet innimellom. Å nå er jeg her :)

Siden 2016 når jeg ble gravid første gang, men har hatt 4-5 år der jeg ikke var aktiv. Ble aktiv igjen når vi begynte å prøve igjen sommeren 2022 :)

Jeg ble medlem i 2022 da jeg og eksen ble gravide. Har ikke vært innom siden vi hadde MA for litt over to år siden. Nå logget jeg meg på igjen da jeg begynte med ivf forberedelser i august/september :) jeg synes det er veldig fint å ha en plass hvor man kan dele tanker og erfaringer, spesielt nå mens det enda er så tidlig at de fleste ikke «vet» at vi er gravid enda :love017

Siden 2010 da jeg ble gravid med eldste :)

Tror jeg har fulgt med siden første graviditet i 2021, men opprettet ikke bruker før graviditet nr 3 i 2022. Og da var jeg en stille bruker :p

Vært medlem siden mars i fjor, da jeg var gravid med første. Ikke vært like aktiv etter fødsel, men gøy å være i gang igjen. Koselig å dele tanker med andre som er i samme situasjon :joyful:

Back
Topp