hvor lenge har dere sol utenfor huset om sommeren?

*minibolla*

Forelsket i forumet
1, hvor lenge har dere sol utenfor huset om sommeren?
2. hvor lenge synes du man BØR ha sol utenfor huset?

Vi har til åtte ca, det er finfint for meg [:)]
Jeg sitter ikke oppe og ute til langt på kveld uansett, synes det er mye viktigere med sol tidlig på dagen [:)]

Du må tenke over hva det er du har lyst på/hva du kommer til å "bruke" [:)]

hat til ca 20, skulle gjerne hatt til 22 ca

har funnet et hus som er til 8 ser du[;)] vet ikke om jeg bare er bortskjemt som er vant med ca 22[8D] men 20 er jo igrunn en fin tid da...

kommer helt ann på NÅR på sommeren... hvor lav sola er på ettermiddagen/kvelden osv.
har egentlig sol hele dagen, den er på plena på sørsiden på formiddagen og kommer på terrassen på vestsiden i 12 tiden. varer til ca kl 18...da går den bak nabohusene. Kunne gjerne tenke meg å ha sol til ca 20. da er det ikke fullt så varmt.

så mye som mulig. bodde på "skyggesiden" av dalen før og holdt på å bli sprø.

ORIGINAL: *minibolla*

1: Hele dagen, fra grytidlig til i elleve-halv tolvtiden.
2: JEG mener at man bør ha sola på en av sidene på huset hele tiden jeg da, hehe, men viktigst er vel å ha sola på ettermiddagen føler jeg da.

På verandaen er det sol fra rundt 10-11 på dagen og til den går ned[:)] har veranda i vinkel på huset så man kan sette seg rundt hjørnet for mer sol, har også ettermiddags/kveldssol på verandaen på utsiden av soverommet.

Jeg syns det skal være så mye sol[:D]

Er det sol, så har vi sol. Sommer som vinter[:)]

Vi har sola til den går ned rundt 22.30. Har to uteområder med bord og stoler så vi har morgensolen fra den står opp.

Bodde i blokk en gang hvor sola ikke kom før i 13 tiden og forsvant i 18 tiden og det var innmari kjedelig.

Dritfornøyd nå iallefall[:D]

Back
Topp