Hvor lenge har dere prøvd?

B.I_84❤️

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Denne gangen? Vi prøvde i 6 mnd,tidligere har jeg blitt gravid på første både forsøk og ikke forsøk..:happy:;)

Har prøvd i 2,5 år på vårt første barn..

Tok ut spiralen i august, prøvde fra september. Satt på PP4 :)

Tok fire mnd før den satt denne gangen. Når vi egentlig ikke gadd å prøve så mye siden syklusen min var helt ute å kjøre. Men det gikk jammen allikavel :happy: Med første mann gikk det på første forsøk :happy:

Vi ble først gravid på 1. PP (første syklus) etter uttak av pstav i juli. Mistet i uke 9 i september. Ble gravid igjen på pp2 etter det :)

Første PP på oss også føles veldig surrealistisk!

Satt i pp1! Helt sykt. Førstemann prøvde vi på i 2 år....

Første forsøk i juli, oppdaget ma i september og fikk mensen tilbake midten av okt (ble ikke forsøk i september pga galleblæreoperasjon) så ble gravid igjen 2. Forsøk etter ma :)

Denne gangen avslutta jeg p-pillene i oktober, hadde mensen 2 ganger før den satt (inkludert den bortfallsblødningen etter pilleslutt). Så på pp2.forrige gang satt den på pp3

Prøvde juli, august og desember, så tredje pp :) Syklusen var helt på tur de første mnd, så desember var første pp vi faktisk fikk hatt sex rundt el.. :bag: Var innstilt på at det ikke skulle gå da heller, siden syklusen før var en uke lengre, og jeg da ikke hadde peiling på hvordan desembersyklusen ville bli. Tanken var å begynne med eltester i januar, men det slapp jeg da :)

Alle ganger jeg er blitt gravid har det skjedd på første forsøk eller «uhell».

Det klaffet i pp4(pp3 etter kjemisk). De andre to klaffet i pp3 og pp1.

Denne gangen prøvde vi ikke :)
Sist gikk det etter 4 mnd. Første gang brukte vi over et år. :)

Jeg sluttet på pillen i begynnelsen og mai og ble gravid på pp3. Mistet dessverre i uke 9 i september og ble gravid igjen nå i pp4 :happy:

Har prøvd siden sommeren 2018. Hatt to MA i løpet av prøvetiden.

Med nr 1 prøvde vi i 3 mnd, denne runden skjedde det bare plutselig :smiley-angelic002, så her blir det to tette :Heartred

Jeg har valgt å gjøre dette alene, så jeg spurte om litt hjelp fra en av mine nærmeste venner som jeg også har hatt et forhold til tidligere. En kveld trengte vi - imponert selv faktisk.

Back
Topp