Hvor lenge har dere igjen nååå da ?

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Hvor lenge har dere igjen nå ? Er igrunnen grønn sjalu på dere som har termin første uka i feb, skal tippe dere får bebisen allerede i midten av januar mange, heldiggriser !! :)

11 uker igjen nå :D Men har gått 2 uker over termin de 2 andre gangene, så blir vel en mars unge her med min flaks

8 uker og 6 dager igjen :) Tiden har flydd! Du er klar forstår jeg? Går fort nå som vi får julen midt oppi ventetiden

Jorlin86 skrev:
8 uker og 6 dager igjen :) Tiden har flydd! Du er klar forstår jeg? Går fort nå som vi får julen midt oppi ventetiden

Hehe, ja jeg er klar, gleder meg sånn at jeg har blitt forferdelig utålmodig, går hjemme også fra na å til termin, så tiden går sent kan man si.. :) Heldig som bare har ca 8 uker da!! 

Jeg har termin 6 februar så har igjen 9 uker og 4 dagerJeg føler på meg at hun kommer i slutten av Januar....

10 uker igjen til fullgått svangerskap. Termin 11 februar men har på  følelsen at lille kommer i mndskiftet :) Jeg blir ikke å gå over tida værtfall,da blir jeg satt i gang

ca 10 uker

Mandag var det nøyaktig 8 uker igjen til jeg blir innlagt for igangsetting:) så det blir nok januarbaby på meg ja.

Her er Termin 25.feb, så har ca 12 uker igjenn :)

Har heldigvis bare 9 uker igjen, og har aldri gått over termindato før..
så satser på det forblir sånn emoticon
Termindato 02.feb. 

** Sladrer med moto2 **
** Sladrer med Kluten **

Ticker id: PJa0

Ticker id: f9k1

Ticker id: XOL6

9 uker og 1 dag til termin :))

10 uker og 5 dager :) Med min flaks må jeg sikkert gå langt over. :p

jeg har også termin 6 februar- men har på følelsen av at ho kommer i januar.. Litt dumt å føle i tilfelle jeg skulle gå maks over tiden!! hehe =)

Har termin 8.2 så det skulle da være 9 uker + 3? 
Fødte 5 dager før med første så blir spennende å se når Leon Carmelo kommer :D

hm.. termin 04.februar.. så da er det 9 uker og et eller anna igjen?? ikkje sant?
gleder seg!
men gikk to uker over med vesla da..

Thesso_88 skrev:
Jeg har termin 6 februar så har igjen 9 uker og 4 dagerJeg føler på meg at hun kommer i slutten av Januar....

Jeg har også termin 6.februar, så litt over 9 uker igjen her også. Og det er ikke lenge... :-/
Gjetter på fødsel et par dager etter termin. :)

11 uker igjen! Kjenner at det er helt ålreit ;)

Jeg har 9 uker og 4 dager igjen! Termin 6 feb... Dette er første barnet våres... Og i familien så er det 50/50 med å bli født ett par uker for tidelig og gå litt over. Så jeg er veldig spent på når hun bestemmer seg for å komme ut! <3<3<3 Syns tiden har gått fort helt til nå... hehe :)!

Lykke til alle sammen!:)

Back
Topp