Hvor lenge hadde du rier

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hvor lenge hadde du rier før pressriene startet?

Riene begynte reyt etter vannet gikk. Først regelmessig i ca 7t, så dabbet de av ca og ble uregelmessig i 12t, før de ble regelmessige igjen. Tilsammen holdt jeg på i 35t før pressriene kom.

Jeg hadde rier i ca et døgn med begge, litt lengre med andre enn med første.

Riene begynte reyt etter vannet gikk. Først regelmessig i ca 7t, så dabbet de av ca og ble uregelmessig i 12t, før de ble regelmessige igjen. Tilsammen holdt jeg på i 35t før pressriene kom.
Oj oj slitsomt!!

Tja, de vondd riene varte ca 14 timer. Hadde rier i ca 3 timer før de vonde begynte, bare forstod det ikke helt da :P

1time:-) håper det går like fort denne gangen:-)

Jeg begynte med rier tirsdags kveld, og etterhvert kom ett kraftig gallesteinanfall samtidig. Så var det inn på føden, for visste ikke hva det var. De undersøkte hele natta, og hadde smårier hele tida. Så roa det seg på formiddagen på onsdagen, og vi reiste hjem og spiste middag og så på tv langt utpå kvelden. Da vi la oss begynte riene igjen, så fikk ikke sove igjen. Sto opp kl to, og da gikk vannet. Da tok riene seg opp, og det gikk i ett fram til han ble født halv 3 på torsdags ettermiddagen. :)

45 minutter med vonde rier, før det vannavgang og tre-fire timer med murringer... :-) Håper på en lignende opplevelse denne gangen...

Med nærmere ettertanke; kanskje noen småpauser innimellom, for de 45 minuttene var virkelig forferdelig vonde, og jeg trodde faktisk at jeg skulle dø underveis... :p

Førstemann: keisersnitt
Andredame: 37 timer. Lystgass og epidural i 8 timer. 3 pressrier.

20 timer med rier for å så ende opp med keisersnitt så jeg fikk aldri oppleve pressriene.
Håper på en litt bedre fødsel denne gangen! =)

Lå med rier i ca 29 timer før pressriene startet :/ Lå med regelmessige rier i 24 timer uten å åpne meg mer enn 3 cm :( Fra vannet ble tatt på 3 cm og til jeg hadde full åpning tok det 5 timer... Så håper på vannavgang!!

Rakk du sykehuset da eller?
Jeg var på sykehuset, hadde hatt kynnere i så mange dager. Fikk meg noe og sovepå. Jeg våknet neste morgen uthvilt og fin, også startet det:) drømme fødsel:)

Jeg var på sykehuset, hadde hatt kynnere i så mange dager. Fikk meg noe og sovepå. Jeg våknet neste morgen uthvilt og fin, også startet det:) drømme fødsel:)
Supert! Så bra- håper får en gjentagelse;)

Første: ca 5 timer med åpningsrier og 20 min pressrier
Andre : 1.5 time åpningsrier og 1 min pressrier

Back
Topp