Hvor lenge hadde du og partneren din vært sammen før dere bestemte dere for å få barn?

Vi begynte prøvingen etter 8 år. :)

Vi var sammen i 2,5 år før vi begynte å prøve. Da var jeg nettopp fylt 35, så vi hadde ikke tid til å vente noe særlig lenger. Skulle så gjerne møtt ham minst fem år før...

Vi ble sammen i 2011 og planla baby sommer 2014. Da hadde jeg prøvd å overtale han i et halvt år xD plutselig en dag så var han klar

Siden første ble til ved en overraskelse for oss begge... Så fant jeg det ut etter å ha vært sammen med min mann i 1 hel mnd.

Vi tok det på sparket graviditeten. Ungen fylte nylig 14 år. Så jommen flyr tiden :p

Etter 3,5 år sluttet jeg på prevensjon, og prøvingen begynte etter ca fire år. Ble gravid et år etter det rett før vi giftet oss, men mistet første gangen. Ble gravid igjen to uker etter SAen og den gangen gikk det bra❤️ Er gravid igjen med barn nummer to nå❤️

Vi ble sammen i 2012, begynte prøvinga i 2014 ☺️ Så 1.5 til 2 år. Han kommer fra en stor familie med mange barn, og jeg har min utdanning, så at vi begge ønsket barn selv om vi var 22 og 23 år gamle, det var nesten innlysende fra start av

Litt over 3 pr, for NEG var det viktig at vi kjente hverandre godt, hadde bodd sammen en stund osv før vi planla barn

Tidlig i forholdet ble vi enige om at vi ønsket barn. Har vært sammen i 9 år nå og ventet førstemann i juni :)

Back
Topp