-Hvor lenge hadde du og pappaen vært sammen før dere bestemte dere for å få barn?

En tråd i 'April 2018' startet av Moderator Eve, 13 Nov 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ja, hvor lenge var dette sammen var dere sammen før dette ble et tema? Var det nøye planlagt eller bare så vidt nevnt? Prøvde dere lenge?

2. BabyBluum Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Vi har vært sammen i syv år og barn har vært en del av framtidsplanene. Plutselig var framtiden her da[emoji14] vi har snakket om når det er best for oss å starte prøvinga i forhold til karriere, reiser/opplevelser, livssituasjon osv. Og hadde vel egentlig trodd det kom til å ta litt tid før det klaffet, men vi ble gravide under PP1[emoji1]

3. MiniMEEE Betatt av forumet *Aprilbaby 2018*

Da første ble født hadde vi vært sammen i ni år og gift i ett.

4. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Ned første hadde vi vært sammen i 7 år. Nå 8,5 :)

5. Solsikke85 Glad i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ *Aprilbaby 2018*

Vi bestemte oss etter cirka tre år, men utsatte prosjektet noen ganger da jeg hadde en del andre prosjekter som ikke er forenlige med graviditet. Vi bestemte oss for å starte prøvingen i mai og ble gravide i juli, da hadde vi vært sammen i fire år :).

Last edited: 13 Nov 2017
  6. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Har sammen 3 år før den første ble født, giftet oss 4 måneder før han kom [emoji4] nå er nr 2 og har vært sammen i 8 år og godt i 5 år [emoji4]

7. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Var sammen i 1,5 år før vi begynte å prøve, men det har vært et tema siden før vi ble sammen [emoji4] begge ville vite at den andre var klar for barn [emoji7]

8. Solsikke85 Glad i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ *Aprilbaby 2018*

Feilpost.

9. Aurora85 Blir kjent med forumet

Ca 12 år [emoji6]

10. Donna Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

4 år ca

11. IngeridElisabeth Elsker forumet Julikulene 2020

3,5 år før vi begynte prøvingen. Hadde bestemt når vi skulle begynne prøvingen lenge før det :)

12. Catzer Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

3.5 år :)

13. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

litt over 2 år. hadde vært sammen i 4,5 da første ble født. venter nr 3 nå og har da vært sammen i litt over 7 år når han kommer.

14. havfrøken Glad i forumet

5 år før vi begynte å prøve [emoji4]

15. **To tette** Glad i forumet

Jeg har to med X’en, å da var vi sammen i 7 år før vi fikk første å 8 år når nr 2 kom. Så traff jeg samboeren min å vi hadde vel snakket om å få flere barn i fremtiden, men fremtiden kom fort! Vi hadde hvert sammen 7 mnd, så nå når vi ble gravid med nr. 2 for han å nr. 4 for meg hadde vi hvert sammen 1,5 år... meeeen er det rett, så er det rett [emoji7]

16. Prestekragen92 Glad i forumet Novemberlykke 2015 *Aprilbaby 2018*

Vi hadde vært sammen godt under 1 år tror jeg:) men ting tar tid, så nå har vi vært sammen i over 5 år, og kommende storebror er akkurat fylt 2:)

17. Mammalykke Gift med forumet Januarhula 2014 VIP *Aprilbaby 2018*

Med første barnet hadde vi vært sammen i 15 mnd når han ble født. Nå har vi vært sammen i litt over 5 år, gift i halvannet, når barnet kommer [emoji4]

Del denne siden