-Hvor lenge hadde du og pappaen vært sammen før dere bestemte dere for å få barn?

M

Moderator Eve

Guest
Ja, hvor lenge var dette sammen var dere sammen før dette ble et tema? Var det nøye planlagt eller bare så vidt nevnt? Prøvde dere lenge?
 
Vi har vært sammen i syv år og barn har vært en del av framtidsplanene. Plutselig var framtiden her da[emoji14] vi har snakket om når det er best for oss å starte prøvinga i forhold til karriere, reiser/opplevelser, livssituasjon osv. Og hadde vel egentlig trodd det kom til å ta litt tid før det klaffet, men vi ble gravide under PP1[emoji1]
 
Vi bestemte oss etter cirka tre år, men utsatte prosjektet noen ganger da jeg hadde en del andre prosjekter som ikke er forenlige med graviditet. Vi bestemte oss for å starte prøvingen i mai og ble gravide i juli, da hadde vi vært sammen i fire år :).
 
Last edited:
Har sammen 3 år før den første ble født, giftet oss 4 måneder før han kom [emoji4] nå er nr 2 og har vært sammen i 8 år og godt i 5 år [emoji4]
 
Var sammen i 1,5 år før vi begynte å prøve, men det har vært et tema siden før vi ble sammen [emoji4] begge ville vite at den andre var klar for barn [emoji7]
 
litt over 2 år. hadde vært sammen i 4,5 da første ble født. venter nr 3 nå og har da vært sammen i litt over 7 år når han kommer.
 
Jeg har to med X’en, å da var vi sammen i 7 år før vi fikk første å 8 år når nr 2 kom. Så traff jeg samboeren min å vi hadde vel snakket om å få flere barn i fremtiden, men fremtiden kom fort! Vi hadde hvert sammen 7 mnd, så nå når vi ble gravid med nr. 2 for han å nr. 4 for meg hadde vi hvert sammen 1,5 år... meeeen er det rett, så er det rett [emoji7]
 
Vi hadde vært sammen godt under 1 år tror jeg:) men ting tar tid, så nå har vi vært sammen i over 5 år, og kommende storebror er akkurat fylt 2:)
 
Med første barnet hadde vi vært sammen i 15 mnd når han ble født. Nå har vi vært sammen i litt over 5 år, gift i halvannet, når barnet kommer [emoji4]
 
Back
Topp