Hvor lenge hadde du etterrier?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg husker ikke fra sist hvor lenge disse riene varte? Men husker det var ubehagelig. Nå er jeg på det andre døgnet og i dag er de verre enn i går. Så nå håper jeg det er siste innspurt før det gir seg:) Så når ga det seg på deg?

1 uke hver gang (etter første fødselen hadde jeg ingen).

Ca en uke tror jeg. 

Hadde ikke med første, men kjente det vel en ca en uke med andre. Men var jo verst de første dagene, og så mildere og mildere

Jeg hadde det helt jævlig med førstemann, men kroppen min trodde da at jeg var andre gang ble jeg fortalt. Er vist ikke s vanlig å ha dette som første gangsfødene. Men jeg må regne med noen dager til da:) Ja det er vondt. Så jeg håper det gir seg snart:)

har bare en da, men da varte de vel 4-5 dager

Gitte__ skrev:
4-5 dager. Og det var veldig vondt!!

Paracet og Naproxen tok det verste! Fikk først tipset etter 3 dager da, men!

I 2 uker sånn ca        -_-

Ca 1 uke. Men det var vondest andre dagen, og da skjønte jeg ikke hva det var engang. Fikk bare så vondt og ble så kvalm og dårlig at jeg ikke klarte å ta meg av babyen engang. Men hjalp med paracet og ibux og varmeflaske på magen :) Gruer meg til neste gang, siden jeg hadde så vondt med første!

Drømmeren skrev:
Har aldri hatt det jeg

Bra svar, det var jo akkurat det hun lurte på. 

Helt ærlig så vet jeg ikke. Måtte ta ks så hadde sinnsyke smerter i selve snittet også :/

Tefruen skrev:
I 2 uker sånn ca        -_-

jeg var da så uheldig og oppleve og få etter rier på dag 7 jeg.. altså hadde ingen fra fødsel og fram til da.. det var vondt og gubben måtte holde guttungen mens jeg selv stod/lå hang i senga.. så sikkert veldig smart ut..

jeg merket ikke noe til etterrier med førstemann. Denne gangen hadde jeg det de 2 dagene etter fødselen. Hadde ingenting da vi kom hjem fra sykehuset 

Back
Topp