Hvor lenge hadde dere vondt?

Mzsugar

Betatt av forumet
Hei! Endelig Gravid, etter 6 år med prøving, har ikke helt gått opp for meg egentlig. Har sykt vonde og ømme bryst, små kvalm, men har en del mensen murring enda, non gang ganske sterke, som gjør meg veldig nervøs da, er 5+4 i dag, hvor lenge hadde dere som hadde mensenmurring det?

Hei og gratulerer så mye :)
Er 10 uker i dag, puppene blir bare vondere og vondere... hehe... :P Småkvalm er jeg hele tiden, håper det roer seg etter 12 uker ;)
Mensmurringer roer seg etterhvert, gjorde det til meg hvertfall, men har det av og til enda..

Gratulerer så mye!!:)
Jeg har vært forholdsvis heldig, har ikke hatt noe særlig med plager i forbindelse med graviditeten (13+1 i dag), men det tok 8 lange uker å komme seg etter overstimuleringen:p
Jeg hadde veldig ømme bryster i to-tre uker fra uke 4-5, men nå er det bare brystvortene som fremdeles er ømme:)

Takker for gratulasjoner, gratulere til dere også! kvalme, og ømme bryst kan æ lev med, men bare at mensen murringa som gjør mæ nervøs, kjennes virkelig ut som om mensen kjæm... uff håpe d gir sæ snart sån at æ får slap av onkli :)

Jeg er 6 uker og har stadig mensmurringer.
Er det noen som er plaget med en del utflod? Det har jeg hatt nå i ca 3/4 dager.
Ellers heldig, ikke spreng i bryst, ikke kvalme. Men ekstremt svimmel, så ille at jeg er redd jeg skal falle om innimellom. Og har fått en liten ballongmage, men har vært mye oppblåst.

Gratulerer så mye:) Er 7 uker I morgen, og har ømme bryst, kvalme som kommer og går, svimmel og veldig oppblåst.
Litt mensmurringer, men de føler jeg er avtagende.
Har gått med gravid bukse de siste 2 ukene, er veldig ubehagelig å gå med vanlige bukser nå.

Jeg er bare 4 uker, men er livredd det skal gå galt denne gang også :( ligger nå på sofa'n med verking fra låra og ned i legga.... Har litt murringer i mage også, men bena er verst. Er det vanlig?

Back
Topp