Hvor lenge hadde dere vært sammen?

Pogo

Gift med forumet
Hvor lenge hadde du og barnefaren vært sammen da babyen ble unnfanget (rund av til nærmeste alternativ [:)])?

*føler meg gammel*

Vi hadde vært sammen i nesten 14 år (men stemte 13 av en eller annen grunn..). Ble sammen da jeg var 16 [:)]

I 8 år. Var 21 da jeg traff hen. Så var vi kjærester i to år, forlovet i to år og så gift i halvannet før eldstemann kom. Deretter tok det jo to år før minstemann ble unnfanget[:)]

Veldig tett på 6 år [:)]

Vi ble sammen uka før påske i 2003, og jeg fikk positiv test torsdag før palmesøndag 2009 (men påsken flytter seg jo fra år til år..) I mellomtida har vi vært forlovet og giftet oss også [:)]

Før vi fikk førstemann hadde vi vært sammen i 9 år og nå med tuppa 11[:D]Vi møttes da jeg var 16 år[:)]

Vi hadde vært sammen i 5 år da Nora ble unnfanget [:)]

vi hadde vært sammen i nesten 2 år da han ble til, 16.mai er det 3 år siden jeg møtte mannen i mitt liv, og i begynnelsen av juni ble vi kjærester:)

Sett at unnfangelsen fant sted i mars 2009, da hadde vi vært sammen i 5 år og 3 mnd sånn ca [;)] Rakk å få med meg 6-årsdagen vår før jeg fødte [:)]

vi hadde vært sammen i 4 1/2 år når unnfangelsen skjedde. og det rakk å bli 5 år føre lille kom til verden... og nå er det 6 mnd til vi er i vårt 6 år... weeeeeeeee

hadde vært sammen i 4 mnd[:-]
men hadde rotet sammen i 1 år [;)]

Me hadde vore i lag i ca 7,5 år når ella vart unnfanga. Blir 9 år no i september.

Vi hadde vært sammen i 2 år(på dagen) da vi fant ut at vi hadde en liten spire i magen... [:D] 30 mars hadde vi 3 års dag.

Vi hadde vært sammen i 2 1/2 år da storebror ble til, og 4 1/2 år da lillesøster ble til[:)]
I august har vi 6-års jubileum [:)]

Ehhh....nesten 15 år før denne siste spiren. Vi har 16 årsdag den 5.mai [:)]
Hadde vært sammen i 6 år før førstejenta, vært sammen siden jeg var 15 og han 21 [8D]

2 år og 8 mnd[:)]

jeg stemte feil jeg, trodde det var hvor lenge vi hadde vært sammen jeg, så tok 1 år;O men, vi hadde vært sammen i 6 måneder før jeg ble gravid :)

Back
Topp