Hvor lenge gikk du med kort livmorhals og x cm åpning?

Lotta915

Glad i forumet
Etter noen dager med rier så roet det seg helt. 1 cm åpning, 0.5 cm livmorhals, helt myk sier jordmor, men alt har stoppet opp. Jeg ligger å venter på rier, vannavgang og smerter. Så mens jeg bare ligger her (omtrent) så ville jeg høre om flere har lignende erfaringer?
Mine to tidligere fødsler har vært noe helt annet. Jeg er 35+5 i dag. Ble stoppet prematur fødsel i uke 28+0.
 
Etter noen dager med rier så roet det seg helt. 1 cm åpning, 0.5 cm livmorhals, helt myk sier jordmor, men alt har stoppet opp. Jeg ligger å venter på rier, vannavgang og smerter. Så mens jeg bare ligger her (omtrent) så ville jeg høre om flere har lignende erfaringer?
Mine to tidligere fødsler har vært noe helt annet. Jeg er 35+5 i dag. Ble stoppet prematur fødsel i uke 28+0.
Håper alt er bra med deg! Jeg ble lagt inn uke 31 og fikk riehemmende og lungemodning. Jeg vet ikke hvor lenge jeg gikk med åpning denne gangen, men jeg hadde 4 cm rundt termin og gikk likevel to dager over. Med første hadde jeg flere cm åpning i tre- fire uker :)
 
Ble lagt inn i uke 24+1 med åpning på halvannen cm. Vannet gikk 25+0, men antagelig grunnet infeksjon.
Her fikk de stoppet alt av rier.

Denne gangen hadde jeg cerclage og hadde 3,2 cm en uke og en uke etter 1,2. hun ble født 3 dager etter, på mandag var det var cerclage som holdt livmorhalsen lukkes.
Her var det mye aktivitet i livmor selv med riehemmende
 
Back
Topp