Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Miss Fat
ORIGINAL: camilla82
Ja, jeg har hosta i 2 uker nå, begynte med tørrhoste, nå er det slimhoste, er tett når jeg drar pusten inn og har begynt å få litt vondt i bryste ved hosting?
Vet liksom ikke, er jo ikke så mye å gjøre med det? Har jo ikke hatt feber heller?
Jeg har hosta i en uke, først slimhoste, så tørrhoste- så slim igjen så ble jeg nesten bra. Så kommer det igjen igår med en pipende lyd i halsen og stikker når jeg hoster. Så fått legetime halv to idag.
Ingen feber her heller, men formen er jo ikke på topp når en hoster hele tiden. Og orker ikke gå tur engang, hoster jo av ingenting.
ORIGINAL: Connie81
jeg har hosta "bare" en ukes tid nå... men har heller ikke hatt stemme på 6 dager, helt stemmeløs.... fikk en hostesaft av legen, trekantvarsla.. så måtte sykmelde meg ut uka fordi jeg ikke kan kjøre bil når jeg tar den hosesafta.... den inneholder både morfin og etanol... så blir litt sløv av den... men om den funker så sinnsykt bra?? det er heller tvilsomt.... tok første dose på tirsdag kveld, hoster enda... særlig om kvelden når jeg legger meg... da er det blanding av tørrhoste og bronkitthoste... håper det gir seg snart, trenger stemmen min!!
ORIGINAL: camilla82
ORIGINAL: Connie81
jeg har hosta "bare" en ukes tid nå... men har heller ikke hatt stemme på 6 dager, helt stemmeløs.... fikk en hostesaft av legen, trekantvarsla.. så måtte sykmelde meg ut uka fordi jeg ikke kan kjøre bil når jeg tar den hosesafta.... den inneholder både morfin og etanol... så blir litt sløv av den... men om den funker så sinnsykt bra?? det er heller tvilsomt.... tok første dose på tirsdag kveld, hoster enda... særlig om kvelden når jeg legger meg... da er det blanding av tørrhoste og bronkitthoste... håper det gir seg snart, trenger stemmen min!!
Effedrin?