Hvor lenge fikk du positiv av ovitrelle?

Nr 2 : )

Flørter med forumet
12 dager siden jeg satte den og får fortsatt svake streker. De blir stadig svakere så troen på at det er noe mer på gang blir mindre for hver dag som går nå da den ikke blir sterkere. Innsett av blasto for 5 dager siden.

Jeg satt otrivelle 2 januar og fikk negativ 12 januar. Men det er vel sikkert litt individuelt. Har du bilde av utviklingen?

Øverste er 7 dager etter sprøyten, nederst er 12 dager etter. (10 dpo)

Vedlegg

• 20240607_221021.jpg
    20240607_221021.jpg
    1,8 MB · Visninger: 118
  • 20240607_221009.jpg
    20240607_221009.jpg
    2,1 MB · Visninger: 115
Jeg har drevet testet den it i alt 8 forsøk. Og hos meg har den blitt svakere og svakere når jeg ikke har vært gravid , når jeg har vært gravid har den blitt sterkere. Sånn skyggestrekhar hengt i en stund jos meg da jeg for ovitrelle som støtte etter insett også og tar en halv to ganger etter insett. Men sånn 11 dpo har de ofte gitt en induskjon på hvilken vei det går. Legger ved bilde avulike forsøk , nå dette ble jeg gravid .
IMG_2674.jpeg
IMG_3303.jpeg

Jeg har drevet testet den it i alt 8 forsøk. Og hos meg har den blitt svakere og svakere når jeg ikke har vært gravid , når jeg har vært gravid har den blitt sterkere. Sånn skyggestrekhar hengt i en stund jos meg da jeg for ovitrelle som støtte etter insett også og tar en halv to ganger etter insett. Men sånn 11 dpo har de ofte gitt en induskjon på hvilken vei det går. Legger ved bilde avulike forsøk , nå dette ble jeg gravid . Vis vedlegget 437136Vis vedlegget 437137
Fikk enda svakere skygge i dag 11dpo, så det ble ingenting denne runden.
Gratulerer med positivt ❤️

Hadde faktisk svake tester helt til 14 dpo(jeg testet ikke mer etter det) og mensen kom, altså 16 dager etter sprøyten var satt. Så den kan virkelig henge igjen lenge hos enkelte.

Har noen testet rett etter ovitrelle er satt? Jeg satt full sprøyte for to dager siden og uttal idag sååå jeg testet hcg idag av ren nysgjerrighet og for å sammenligne.. til min store overraskelse var den var så og si negativ! Har noen opplevd det samme? Er den allerede ute av kroppen eller tar det så lang tid for den å stige?

Har noen testet rett etter ovitrelle er satt? Jeg satt full sprøyte for to dager siden og uttal idag sååå jeg testet hcg idag av ren nysgjerrighet og for å sammenligne.. til min store overraskelse var den var så og si negativ! Har noen opplevd det samme? Er den allerede ute av kroppen eller tar det så lang tid for den å stige?
Vil tro det er for tidlig, det tar litt tid før hcg skilles ut i urinen. Jeg testet ikke før insett dagen (dag 7 etter sprøyten) og fikk sterk positiv.

Back
Topp