Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk enda svakere skygge i dag 11dpo, så det ble ingenting denne runden.Jeg har drevet testet den it i alt 8 forsøk. Og hos meg har den blitt svakere og svakere når jeg ikke har vært gravid , når jeg har vært gravid har den blitt sterkere. Sånn skyggestrekhar hengt i en stund jos meg da jeg for ovitrelle som støtte etter insett også og tar en halv to ganger etter insett. Men sånn 11 dpo har de ofte gitt en induskjon på hvilken vei det går. Legger ved bilde avulike forsøk , nå dette ble jeg gravid . Vis vedlegget 437136Vis vedlegget 437137
Vil tro det er for tidlig, det tar litt tid før hcg skilles ut i urinen. Jeg testet ikke før insett dagen (dag 7 etter sprøyten) og fikk sterk positiv.Har noen testet rett etter ovitrelle er satt? Jeg satt full sprøyte for to dager siden og uttal idag sååå jeg testet hcg idag av ren nysgjerrighet og for å sammenligne.. til min store overraskelse var den var så og si negativ! Har noen opplevd det samme? Er den allerede ute av kroppen eller tar det så lang tid for den å stige?