Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Etter Insett fikk Jeg ett skriv om fare for overstimulering og ting jeg måtte være OBS på,men hvor penge er det fare for overstimulering ?
gjelder disse tingene opptil en uke etter innsett eller?
Jeg hadde tatt ut 22 egg så var derfor veldig i faresonen for å bli overstimulert.Vet ikke hva som er vanlig, men tolker det litt som om du vil merke eventuell overstimulering når du begynner å produsere HCG. Overstimulering skjer jo gjerne om man er så heldig å bli gravid
Jeg ble ganske overstimulert nå forrige forsøk i august, da merket jeg det ca 5 dager etter innsett av blasto, 10 DPO. Samme dag som jeg fikk svakt positiv graviditetstest. Magen ble nesten over natten stor og steinhard, jeg var anpusten av bokstavelig talt ingenting. Fikk time dagen etter, hvor de tappet 2 liter vann. Fortsatte med tapping en del uker, er fortsatt gravidJeg hadde tatt ut 22 egg så var derfor veldig i faresonen for å bli overstimulert.
Aha! Takk!
Synes det var veldig forvirrende da det ikke sto tidsperspektiv men da kan det altså skje om egget sitter å man faktisk er gravid.
uff, jeg er alltid ekstremt nervøs på sånne ting

Ble oppdaget overstimulering på meg 11 dpo da jeg fikk sterke smerter og klarte ikke å røre meg. Var da gravid. Ble lagt inn på sykehuset ei natt før jeg ble sendt hjem.Hei!
Etter Insett fikk Jeg ett skriv om fare for overstimulering og ting jeg måtte være OBS på,men hvor penge er det fare for overstimulering ?
gjelder disse tingene opptil en uke etter innsett eller?
Skal de først informere bør de være veldig tydelig så man ikke blir unødvendig bekymret. Vet du om du er i faresonen eller om det var et skriv alle fikk?
For min del var det ganske ubehagelig, og jeg fikk tilbud om sykemelding. Men fortsatte i jobb siden den er rolig og fleksibel. Det er sikkert mulig å få både mildere og mer alvorlige former for overstimering. Men for meg var det et positiv tegn, et tegn på graviditet. Og da er det på en måte helt greit og verdt det![]()
Ble oppdaget overstimulering på meg 11 dpo da jeg fikk sterke smerter og klarte ikke å røre meg. Var da gravid. Ble lagt inn på sykehuset ei natt før jeg ble sendt hjem.
Ja skjønner deg godt, men vil tro at du merker det godt om det er overstimuleirng. Jeg hadde i alle fall aldri hadd så sterke smerter før.Så seint ja!! får vel bare være forsiktig , prøve å ikke stresse.
har jo selvfølgelig masse luft og ekstremt treg mage som utløser masse smerter så litt vanskelig å skille, samt at når man vet det er en fare så kjenner man jo ekstra på det
Jeg ble overstimulert, men det begynte først når egget festa seg og utvikla seg.
Så tok seg veldig opp fra 1 uke etter innsett cirka og cirka en måned. Husker ingenting av jula, for å si det sånn.
Jeg gikk opp flere kilo, måtte over på mammaklær, så gravid ut i nesten siste trimester, hadde trøbbel med å puste, for all væska lå og pressa på lunga. Måtte hvile på kjøkkenet på vei på do. Og det er kun kjøkkenet som er mellom stua og doen. Orka ingenting. Pesa som en hval.uff! Hvordan merket du det?