hvor lenge før pynter dere pavlova?

Her er det 40 min til selskapet, å jeg har enda ikke pyntet.

Tror jeg gjør det rett før.[:)] vet ikke hvorfor[:D]

ORIGINAL: *Sookie*

er vel for at den ikke skal bli så våt,srøyer så lenge som mulig jeg og,men vi gjerne ha ryddet opp og være klar før folka kommer

ORIGINAL: HeDa

er vel for at den ikke skal bli så våt,srøyer så lenge som mulig jeg og,men vi gjerne ha ryddet opp og være klar før folka kommer
Bare hiver det skittne i oppvaskmaskinen jeg[:)][:D]

ORIGINAL: HeDa

Bare hiver det skittne i oppvaskmaskinen jeg[:)][:D]

ja,det gjør jeg og,men søler sikkert litt så kan ikke skifte før jeg er heeelt ferdig...haha

Jeg kutter gjerne opp frukten/bærene en times tid i foveien.

Men pisker krem, og tar på krem og frukt bær rett før den serveres.
Altså 1 min før

?? [8|]

Bare jeg som ikke skjønner hva dette er?

ORIGINAL: fruktbar

?? [8|]

næh, skjønner akkurat like lite [8D]

ORIGINAL: inamaria

ORIGINAL: fruktbar

?? [8|]

næh, skjønner akkurat like lite [8D]

unnskyld for at jeg kupper tråden din men må bare spørre om noe.. Jeg lager denne kaken for første gang i dag, men den marengsbunnen hvordan skal den egentlig være? min er helt tørr og sprø den? ser ikke for meg at det blir noe god kake av dette her? [:-] eller blir den myk når kremen kommer på kanskje? 

KAKE, folkens! [:D]

..jeg har på krem og frukt rett før servering.

ORIGINAL: MrsReaff

unnskyld for at jeg kupper tråden din men må bare spørre om noe.. Jeg lager denne kaken for første gang i dag, men den marengsbunnen hvordan skal den egentlig være? min er helt tørr og sprø den? ser ikke for meg at det blir noe god kake av dette her? [:-] eller blir den myk når kremen kommer på kanskje? 

Marngsen skal være seig inni og sprø utenpå.
Litt hvitvinseddik oppi gjør som regel susen. Og ellers å følge oppskriften nøye.

Det du har laget er jo marengs med krem (og frukt/bær).
Er godt det også[:D]

ORIGINAL: MrsReaff

lager for første gang jeg og.Men den skal være tørr og sprø utenpå ja,også tror jeg den skal være litt seig inni?Aner ikke hvordan min er inni da.
Er derfor man skal vente lenge med å pynte for da blir den altfor våt om kremen blir liggende på for lenge.

vi får håpe den blir god likevel [:D]

Jeg gjorde det rett før jeg serverte den, så den ikke skulle bli vassen[:)]

ORIGINAL: Oline V2

Jeg kutter gjerne opp frukten/bærene en times tid i foveien.

Men pisker krem, og tar på krem og frukt bær rett før den serveres.
Altså 1 min før

Back
Topp