hvor lenge før mensen kom tilbake?

ntb09

Flørter med forumet
Hvor lang tid tok det før mensen kom tilbake?
Her har den fortsatt ikke kommet. Ammer bare to ganger i døgnet nå...
Har satt inn kobberspiral så kan jo ikke være gravid....

ingenting her enda.. heldigvis. men føler på meg at det nærmer seg. Ammer mindre, men aner ikkje kor mangen ganger i døgnet.

2 mnd... men ammet bare i 1 mnd.

Har ikke fått den enda. Men tror den kommer snart. Har liksom hatt sånne lignende menssmerter.

Den kom tilbake etter 5 uker, bare 3 dager etter at renselsen var over [:@]
Og da varte den i 14 dager.
Neste gang varte den i 3 uker.
Nå har jeg hormonspiral, og heldigvis så slipper jeg den da [:D]

Fikk mensen her om dagen, heldigvis!! Begynte å bli litt stressa. Hehe

Fikk den for 3mnd siden, men jeg ammet kun til jenta var 6uker. Så det tok sin tid før den kom etter at jeg hadde sluttet..!

Fikk den tilbake da Mille var 5 uker, ammet å greier, har sluttet å amme og begynte igjen på min p- piller, men skal slutte på dem igjen i august..[:D][:D] og håper da og bli gravid igjen om ikke alt for lenge etter det 

ingen mens her

Fikk den 3 måneder etter fødsel. Den perioden små'n sov hele natta så jeg trengte ikke opp å amme. men nå da mensen har kommet, DA skal han ha nattmat. gjerne 3, 4 ganger. hahaha ja ja. sånn er livet [;)]

ORIGINAL: svanse

Fikk den tilbake da Mille var 5 uker, ammet å greier, har sluttet å amme og begynte igjen på min p- piller, men skal slutte på dem igjen i august..[:D][:D] og håper da og bli gravid igjen om ikke alt for lenge etter det 

Ojoj! Kanskje vi havner i samme terminklubb igjen [:D]

Min kom tilbake med en gang med snuppa, denne gangen holdt den seg vekke i ca 5 mnd [:)]

ORIGINAL: ntb09

Hvor lang tid tok det før mensen kom tilbake?
Her har den fortsatt ikke kommet. Ammer bare to ganger i døgnet nå...
Har satt inn kobberspiral så kan jo ikke være gravid....

Jeg ble gravid på kobberspiralen så jeg kan ikke ha den, jeg skal sette inn hormonspiral når jeg får mensen tilbake...

Back
Topp