Hvor lenge etter..

evlak

Forelsket i forumet
Hvor lenge etter negativt forsøk, fikk dere mens nr. 2? Jeg blir sprø!

Hadde icsi forsøk i september, negativ test/mens rett rundt testdato.. men nå har det snart gått 6 uker, og ingen ny mens...
Det begynner å svive i hodet "var det egentlig mensen, kan kroppen bare ha vært litt treg, kan jeg være gravid alikevel" .. men liker ikke de tankene, for det er så lite sannsynlig at jeg føler meg teit som i det heletatt tenker på det..

Jeg fikk den til normal tid, noen dager før den var ventet t.o.m. Det regnet jeg faktisk ikke med. Er sikkert veldig inviduelt da. Kan hende noen andre her inne har andre erfaringer enn det jeg har hatt.

Eg fekk mensen til normaltid etter fyrste negative forsøk og nokre dagar på overtid etter andre negative. Men veit det kan vera ganske så forskjellig det der.

Ivara:
Jeg fikk tr 15/09.. så jeg er jo på dag 40 nå..
Men hvordan testet du når du fikk mens? Jeg tok en test dagen før testdagen, og en når jeg hadde sluttet å blø. Men jeg hadde ingen "normal" mens.. Ingen blodprøve, kun hjemmetest.

Men, jeg skal ha en operasjon om under to uker, så jeg kommer til å teste imorgen har jeg funnet ut.. Regner med at det kanskje er litt psykisk også, og da kommer vel mensen rett etterpå :p orker egentlig ikke ligge etter operasjonen med mensmerter i tillegg.. vil helst være ferdig før det..

Jeg hadde en syklus på 68 dager etter negativt forsøk, andre syklus var på 44 dager og den neste etter der var normal..
Det positive med det var at jeg ikke hadde tr i sommer[:D]

Back
Topp