Hvor lenge etter

Med faren til jubel var vi bare litt ekstragode venner, uten å være venner fra april 2005 til desember 2005! Med mannen min så ble vi sammen i jan 2010. Flyttet sammen i august, gravid i november og forlovet oss i mars:)

ble sammen september 2006, flytta sammen februar 2007 og jeg ble gravid august 2007. er sammen enda [:)]

Sammen i Januar 2008, flytta sammen den høsten, ble gravid i mai 2009, er fortsatt sammen :)

Flyttet sammen etter 1,5 måned, ble gravid etter 4 måneder. Nr. 2 kom etter 2,5 år. [:)] Det er slutt nå..

vel... jeg var 4 mnd på vei da vi blei sammen[8D] ( kjennt hverandre i 5 år før det da å vert av og på kjærester før det)
jepp det er vi [:D] 5 år i sommer å skal gifte oss i sommer
ja vi gjorde det.. sammen 20 juli, bodde sammen 1 mnd etterpå...

Ble sammen og flytta sammen i april 04,  gravid oktober 0, fikk jenta juni 05, gravid igjen oktober 06 og guttungen kom juli 07. bor fortsatt sammen

Traff han i mars 09, gravid april 09, flyttet inn mai 09, kjøpte hus juli 10, planlegger nr 2 nå [:)] Gikk litt fort i svingene, men håper det blir å vare ut livet [:)]

Ble sammen juni 05, positiv test juli 05 [8D]
FLytta sammen oktober 05. Gift i 3 år nå og har to barn [:)]

Møttes på nett nov 05,
møttes live feb 06,
ble gravid mars 06,
flytta sammen sept 06,
snuppa ble født nov 06,
ble gravid igjen feb/mars 07,
kjøpte hus okt 07,samtidig som lillemann ble født.
Giftet oss juli 10,
og venter nr 3 nå i sommer.

Full klaff, med andre ord [:D]

Ble sammen i 1992

Flyttet sammen i 1996

Guttungen ble født i 2000 og jentungen i 2007

Giftet oss i 2005 og er fortsatt gift

Ble sammen i juni 10, flyttet sammen sept 10, forlovet oss feb. 11, testet positivt mars 11, gifter oss neste år[:D]

ORIGINAL: Selveste Kråka

Møttes på nett nov 05,
møttes live feb 06,
ble gravid mars 06,
flytta sammen sept 06,
snuppa ble født nov 06,
Giftet oss juli 10,

denne likte jeg[:D]

[;)][;)]

Ble sammen 26. august 2006, flytta vell sammen etter bare noen dager..han kom til meg, og dro aldri[;)] gravid med snuppa oktober 06, gravid med gutten vår september 08, ble gravid nå me knøttet i desember 10[:)] er fortsatt sammen[:)]

Traff hverandre i mai 2004, sammen i juni 2004. Flytta sammen august 2004, offisiellt november.
Gravid april 2008.. første barn vi fikk beholde ble født november 2009.

ORIGINAL: GirlWithBoy

ORIGINAL: Selveste Kråka

Møttes på nett nov 05,
møttes live feb 06,
ble gravid mars 06,
flytta sammen sept 06,
snuppa ble født nov 06,
Giftet oss juli 10,

denne likte jeg[:D]

[;)][;)]

Ja, liker denne jeg også [:D][:D]

ORIGINAL: TinaCelineeey

du ble sammen med ***** ble du gravid ?? 2år ca.
er dere sammen enda??Ja,vært samboere i over 20 år - og har 15 års bryllupsdag i juni. En sønn på nesten 18 år - og så minsten da[;)]
flytta dere fort sammen??Etter 8 timer.... Fra første gang jeg så ham altså[8D][:D]. Så jeg kjente ham ikke så veldig godt kan man si - men han var MIN!

Vi har vært sammen i 8 år. fikk barn etter 7 år og flytta sammen etter 3 år.

Back
Topp